Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تکذیب کردن گزارش ادعایی نیویورک تایمز درباره تماس‌های روسیه با طالبان برای هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی در افغانستان اعلام کرد که این گزارش با هدف ضربه زدن به او و حزب جمهوری‌خواه منتشر شده است.

به گزارش فارس رئیس‌جمهور آمریکا در توییت امروز چهارشنبه نوشت: «داستان تعیین پاداش مالی روسیه (برای طالبان جهت هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی در افغانستان)، یک داستان سرایی دیگر توسط این رسانه جعلی برای آسیب زدن به من و حزب جمهوری‌خواه است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ افزود: «شاید منبع اطلاعاتی مخفی (استنادی نیویورک تایمز) اصلا وجود خارجی نداشته باشد درست شبیه به خود داستان (تعیین پاداش مالی روسیه برای طالبان). اگر نیویورک تایمز بی اعتبار منبعی دارد، آن را افشا کند. این فقط یک حقه‌بازی دیگر است».

توییت تازه ترامپ علیه گزارش ادعایی نیویورک تایمز در حالی مطرح شده که این رسانه در گزارش خود ادعا کرده که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا خبر تعیین جایزه روسیه برای هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی در افغانستان را در اختیار ترامپ قرار داده بودند.

مخالفت ترامپ با تغییر ساختار پلیس مینیاپولیس

رئیس‌جمهور آمریکا در یک توییت دیگر به موضوع درخواست‌ها برای مقابله با رفتارهای خشن و تبعیض آمیز پلیس علیه سیاه پوستان این کشور اشاره کرد و از مواضع حزب دموکرات برای انحلال و قطع بودجه پلیس تاخت.

او نوشت: «طبق گزارش تایم» "شورای شهر مینیاپولیس به اتفاق آرا پیشنهاد انحلال پلیس (این شهر) را تصویب کرد". دموکرات‌ها میخواهند این کار (انحلال پلیس) را در سراسر ایالات متحده انجام دهند که این برای ایمنی و امنیت فاجعه بار خواهد بود».

هشدار و اتهام‌زنی رئیس‌جمهور آمریکا درباره تلاش حزب دموکرات برای انحلال پلیس آمریکا در شرایطی صورت گرفته که بخش‌هایی از حامیان این حزب در انتقاد از خشونت و تبعیض نژادپرستانه ماموران پلیس این کشور علیه سیاه پوستان، خواستار انجام اصلاحات گسترده در ادارات پلیس آمریکا شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نیویورک تایمز پلیس مینیاپولیس رئیس جمهور آمریکا صراط رئیس جمهور آمریکا نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز