Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تبریز در جلسه شورای اداری این شهر از کاهش سهم برداشت آب تبریز از زرینه‌رود نسبت به سال گذشته خبر داد و خواستار تجدید نظر در این رابطه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بهروز مهدوی امروز در جلسه شورای اداری تبریز با بیان اینکه اختیار تصمیم‌گیری در خصوص کرونا نداریم، اظهار داشت: تمامی تصمیمات در خصوص کرونا، محدودیت ها و دیگر موارد مرتبط در ستاد ملی و استانی اتخاذ می‌شود و فرمانداری اختیاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی اقدامات انجام گرفته برای مبارزه با کرونا در تبریز، داد عده‌ای را در سایر استان ها درآورده است.

  وی در رابطه با مشکل قطعی و افت فشار آب در تبریز، خواستار تجدیدنظر وزارت نیرو در سهم آب این شهر از زرینه‌رود شد و افزود: کاهش سهم تبریز در برداشت از زرینه رود نسبت به سال گذشته جای سوال اساسی دارد و باید نسبت به این موضوع تجدید نظر صورت گیرد.   فرماندار تبریز تاکید کرد: کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد و باید در این شرایط دشوار در کنار مردم باشیم. افزایش قیمت‌ها در جامعه بسیار افسار گسیخته است و نظارت دقیق مسئولان مربوطه را می‌طلبد.   مهدوی خطاب به اعضای شورای شهر اعلام کرد: قانون از ورود شورای شهر به امور اجرایی جلوگیری کرده است و اعضای شورا باید در حیطه وظایف خود ورود کنند.    وی در رابطه با افزایش تجمعات و حضور مردم در معابر همزمان با گسترش کرونا در تبریز خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک را در اتوبوس و اماکن سرپوشیده اجباری کرد‌ایم و از شهرداری برای ارایه ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار درخواست کمک می کنیم.   فرماندار تبریز خواستار تسهیل امور در مراجعات مردمی به ادارات شد و اضافه کرد: اگر هر سازمانی وظیفه ذاتی خود را انجام دهد، دیگر به تاکید و پیگیری نیازی نخواهیم داشت. در مواقع بحرانی و اضطراری مسئولان اداری باید در دسترس بوده و امور را پیگیری کنند.   مهدوی از کاهش تجمعات کارگری به پایینترین حد ممکن خبر داد و افزود: مقرر کردیم تجمعات در محل کارخانه با حضور مسئولان مربوطه انجام شود. متاسفانه از تبدیل وضعیت به استخدام رسمی یاد می‌شود و این مسئله بروز مشکلاتی را ایجاد می‌کند، نباید در اذهان عمومی ابهامی ایجاد کنیم.   وی همچنین خواستار جدی گرفتن مسائل ایمنی در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف شد تا از بروز فاجعه کلینیک تهران در شهر اولین‌ها جلوگیری شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زرینه رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان خواستار «حداکثر خویشتن‌داری» شد

وزارت خارجه پاکستان با انتقاد از «شکست» دیپلماسی و «ناتوانی» شورای امنیت سازمان ملل در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی گفت با «نگرانی عمیق» تحولات خاورمیانه را دنبال می‌کند و خواستار «حداکثر خویشتن‌داری» شد.

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی در بیانیه وزارت خارجه پاکستان بدون نام بردن از حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل، آمده است که در دوم آوریل، پاکستان به خطر حمله به کنسولگری ایران در سوریه به عنوان عامل تشدید تنش در منطقه اشاره کرده بود.

حمله به کنسولگری ایران در دمشق که در آن هفت نیروی قدس سپاه از جمله دو فرمانده ارشد کشته شدند، اول آوریل (۱۳ فرودین) رخ داد.

دیگر خبرها

  • چین بار دیگر خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد
  • «وعده صادق» روحیه امیدآفرینی را در جهان اسلام تجدید کرد
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • خروش زرینه رود به سمت دریاچه ارومیه + فیلم | آب تنه درختان اطراف رودخانه را هم گرفت
  • پاکستان خواستار «حداکثر خویشتن‌داری» شد
  • ابراز نگرانی دوحه نسبت به تحولات منطقه
  • قطر خواستار خویشتنداری شد
  • چین هم خواستار خویشتن‌داری شد
  • انتصاب رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد