Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از تصویب پنج پروژه سرمایه گذاری در حوزه آب و فاضلاب در این استان خبر داد.

غلامحسین ساقی در نشست خبری که ۱۱ تیرماه در محل این شرکت برگزار شد، گفت: جلسه ای مشترک در محل هلدینگ انرژی ما بین هلدینگ انرژی و این شرکت برگزار شد که طی آن جلسه مشخصات طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه آب و فاضلاب استان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره برداری بلند مدت از تاسیسات آبرسانی شهر بجنورد از سد شیرین دره، آبرسانی به شهر آشخانه از قره میدان از جمله این طرح ها بوده است.

ساقی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری تاسیسات فاضلاب شهر شیروان، تکمیل شبکه فاضلاب شهر شیروان(فاینانس داخلی) ماده ۵۶، بهره برداری بلند مدت تاسیسات آبرسانی شهر شیروان و اسفراین از دیگر طرح های مصوب شده هستند.

وی طرح ایجاد و بهره برداری تاسیسات فاضلاب شهر گرمه و طرح ایجاد و بهره برداری تاسیسات شهر جاجرم را از دیگر پروژه هایی اعلام کرد که برای امر سرمایه گذاری در بخش خصوصی مصوب شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمایه گذاری بخش خصوصی آب و فاضلاب خراسان شمالي سرمایه گذاری بهره برداری آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید