Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ام‌بی‌سی، یک مقام کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد که «مون جائه این» رئیس جمهور کشورش بر این باور است که سران آمریکا و کره شمالی باید پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر سال جاری میلادی با یکدیگر دیدار کنند.

بر اساس اعلام این شبکه، رئیس جمهور کره جنوبی در این باره اعلام کرده است که برگزاری نشست دیگری میان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی می‌تواند به خروج مذاکرات دو کشور از بن بست کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری کره جنوبی در این باره گفت: موضوعات برنامه هسته‌ای و تحریم‌ها باید در نهایت از راه گفتگوی آمریکا و کره شمالی حل شود.

این در حالیست که شبکه تلویزیونی سی‌جی‌تی‌ان (CGTN) چندی پیش اعلام کرد که «استفان بیگون» ( Stephen Biegun) نماینده ارشد آمریکا در مذاکرات با کره شمالی و معاون وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که مذاکره جدید میان سران واشنگتن و پیونگ یانگ پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در نوامبر سال جاری میلادی بعید به نظر می‌رسد.

این در حالیست که سه دُور مذاکره میان سران کره شمالی و آمریکا با کارشکنی‌های مکرر واشنگتن به شکست منتهی شد.

کد خبر 4963788

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی فلسطین لبنان روسیه سوریه افغانستان امارات متحده عربی لیبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی عصر یکشنبه در اولین نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری در سال جاری، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و نشیب‌ها به اتمام رسید و در سال جدید با توجه به موقعیت‌های جدید نیاز است شرایط افزایش عوامل پدافند غیرعامل را برای کاهش آسیب‌ها در دستورکار و اولویت امور خود قرار دهیم.

باب الحوائجی ادامه داد: دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل می‌بایست در تمامی ادارات اجرایی گردد. در همین راستا رئیس هر اداره یا دستگاه بعنوان مسئول پدافند غیرعامل آن مجموعه شناسایی و تعریف شده و در همین راستا اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد که اقدامی در خصوص رعایت اصول پدافندی آن انجام نشده باشد، مدعی العموم می‌تواند به عنوان ترک فعل، آن رئیس اداره را بازخواست و برای آن احکام قضائی متناسب صادر کند.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود تهدیداتی که در سطح کشور وجود دارد و وظایفی که به عنوان رئیس اداره و مسئول پدافند غیرعامل مجموعه تحت مدیریت بر عهده ما می‌باشد، باید اقدامات متناسبی را انجام دهیم تا دچار مشکلات بعدی از جمله اتهام ترک فعل نشویم.

معاون استاندار تهران افزود: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است و نیازمند آموزش افراد می‌باشد، کاهش آسیب‌ها و افزایش هزینه‌های دشمن به جهت اقدامات ما نیازمند ارائه طرح و برنامه و آموزش افراد می‌باشد و به همین دلیل ضروری است برای اعضای شورا و کارگروه‌های ذیل آن دوره‌های آموزش پودمانی برگزار شود.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری در ادامه گفت: یکی دیگر از موارد مهم فعال شدن کارگروه‌های ذیل شورا می‌باشد و رؤسای کارگروه‌ها می‌بایست نسبت به تعامل و برقراری ارتباط با کارگروه‌های متناظر استانی اقدام کنند واز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شورا و کارگروه‌های ذیل و بالادستی آن می‌بایست بهره گیری شود.

وی اضافه کرد: امروز می‌بایست بی تفاوتی را کنار گذاشته و از روزمرگی جلوگیری کنیم در تمامی ادارات باید طرح‌های جامع پدافندی توسط مشاوران ذی صلاح تهیه و پس از آن به دبیرخانه شورا ارسال شود، شناسایی تهدیدات و فرصت‌ها جزئی از طرح‌های جامع است که می‌بایست توسط مشاور انجام شود و اعتبار آن را از محل یک درصد تملک دارایی‌ها تخصیص داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: در آستانه انتخابات دور دوم هستیم که موضوع پدافند غیرعامل نیازمند توجه ویژه ای است، موضوع تأمین برق اضطراری، خطوط مخابراتی و آی تی، کاهش تهدیدات پدافندی انتخابات با توجه به برگزاری ۱۰۰ درصد الکترونیکی انتخابات و کاربری دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6084734

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق