Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:20:25 GMT

واکنش کریم باقری به ماجرای حضور در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۵۰۸

به گزارش ایلنا، کریم باقری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره جلسه امروز خود در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با آقای نبی داشتم. ایشان درباره آینده من و برنامه کاری‌ام پرسیدند که من هم گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم و مشغول کار هستیم.

او ادامه داد: من هنوز قراردادی با فدراسیون ندارم و بخاطر درخواست آقای اسکوچیچ قرار بوده در کنار تیم ملی باشم اما به فدراسیون هم اعلام کرده‌ام که از آنجا که با پرسپولیس قرارداد دارم، باید ابتدا با باشگاه توافق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری درباره اینکه در برخی رسانه‌ها عنوان شده فدراسیون از شما خواسته بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کنید، گفت: متاسفانه بعضی افراد بی‌جهت شایعه درست می‌کنند. اصلا چنین صحبتی از طرف آقای نبی مطرح نشد. فدراسیون از من درباره شرایط حضور در تیم ملی پرسیدند که من هم گفتم چون با باشگاه قرارداد دارم ابتدا باید با پرسپولیس توافق شود.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در اختیار باشگاه هستم. فدراسیون باید با باشگاه مذاکره کند و اگر پرسپولیس اجازه ندهد هم طبعا توافقی در کار نخواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی فدراسیون فوتبال کریم باقری قرارداد دارم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند

به گزارش "وزش سه"، امروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم سال نو را تبریک بگوید.

در جریان حضور بادامکی در محل تمرین، برخی بازیکنان با او درباره مسائل مالی هم صحبت کردند و بابت اینکه در فاصله 9 بازی تا پایان فصل فقط 40 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند ابراز نگرانی و گله کردند که بادامکی گفت مدیریت باشگاه در حال فراهم کردن منابعی جهت پرداخت بدهی به آنها و سایر طلبکاران است.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را نیز طلب دارند و مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به فاصله سه ماهه تا پایان فصل فوتبالی، مدیریت باشگاه چطور می‌خواهد هم مبالغ قرارداد این فصل را پرداخت کند هم آپشن‌های فصل قبل را بپردازد.

با این وجود به نظر می‌رسد چنانچه تا روز یازدهم و خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت روشن نشود به هیچ کدام از این سوال‌ها نمی‌توان پاسخ روشنی داد.

جلسه تمرینی امروز پرسپولیس در هوایی سرد برگزار شد و با اینکه خبری از بارش باران نبود اما ورزش باد شدید کار را تا حدودی سخت کرده بود. با وجود این شرایط جوی هم معاون باشگاه هم چیزی حدود ده هواداری که خواستار حضور در داخل ورزشگاه بودند تمرین سرخ‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • فیلم| واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • (ویدیو) واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • ببینید | اولین واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!