Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع محلی سوری، این فرودگاه جدید نظامی در  حدفاصل روستای "ام کهیف" و سیلوهای "حبوب تل علو" و در ۸ کیلومتری جنوب حومه شهر "الیعربیه" در استان الحسکه ایجاد شده است.

براساس این گزارش، هدف آمریکا از احداث این فرودگاه تقویت حضور نظامی در منطقه جزیره سوریه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع سوری اعلام کردند که نیروهای اشغالگر آمریکایی به همراه نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) به عنوان متحد آنان، ابزارآلات جنگی و مواد لوجستیکی را به داخل این فرودگاه تازه تأسیس وارد کرده‌اند، آنها همچنین اقدام به ساخت موانع بتونی، ساخت پادگانهای نظامی و آسفالت جاده منتهی به سیلوها برای خدمت‌رسانی به این فرودگاه کرده‌اند.

در همین راستا، برخی منابع محلی به سانا گفته اند که یک کاروان نظامی متشکل از ۱۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی به همراه هشت خودروی زرهی نظامی به سوی پایگاه غیر قانونی "تل بیدر" در حومه شمالی حسکه در حرکت بوده‌اند.

برپایه این گزارش این تجهیزات از منطقه "القامشلی" برای تقویت و افزایش استحکامات پایگاه تل بیدر راهی این منطقه شده‌اند.

نظامیان آمریکایی در ماه‌های گذشته برای تقویت حضورشان در پایگاه‌هایی غیرقانونی خود در منطقه جزیره سوریه، هزاران کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیک را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد الحسکه کردند تا نفت و دیگر ثروت‌های این منطقه را با همکاری و همدستی مزدورانشان که حامیان آنان در این منطقه هستند، به یغما ببرند.

برچسب‌ها سوریه ایالات متحده آمریکا نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه ایالات متحده آمریکا نفت سوریه ایالات متحده آمریکا نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا طبق این گزارش، فشارهای بین‌المللی شدیدی در حال اعمال بر اسرائیل است تا آن را از پاسخ به ایران باز دارد.

یک مقام آمریکایی هم به آکسیوس گفته «ارزیابی ما این است که ایران به هر حمله بزرگ و اعلام شده اسرائیل به خاک خود پاسخ خواهد داد».

کد خبر 845049 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران
  • پاکبانان فداکاری می‌کنند اما نتیجه‌ای نمی‌بینند/ ببینید مردم چطور با بی‌توجهی به این قشر آسیب می‌زنند (فیلم)
  • هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفت وگوی امیر عبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • لهستان: آمریکا سامانه موشکی اسرائیل و اوکراین را تقویت کند
  • اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد
  • آتش سوزی گسترده در منطقه نقب اسرائیل بر اثر حملات موشکی ایران+ فیلم
  • یک فرودگاه نظامی مورد اصابت موشک قرار گرفت