Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:26:45 GMT

اسامی جانباختگان حادثه کلینیک سینا مهر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۵۷۸

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اعلام آغاز تحقیق و بررسی از ۴ مسئول بیمارستان سینا، اسامی فوتی‌های حادثه مرکز درمانی سینا مهر را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از مهر، سردار حمید هداوند درباره حادثه شب گذشته در دی‌کلینیک سینا مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ نفر از عوامل مرکز تحت نظر هستند، بیان داشت: تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیر داخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه عمدی بوده است؟ گفت: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که حادثه عمدی بوده باشد.

سردار هداوند با اشاره به اینکه احتمالاً جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده است، اما علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقباً اعلام می‌شود، گفت: متأسفانه در این حادثه ۱۹ نفر شامل ۱۶ زن و ۳ مرد جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هویت ۴ نفر از افراد فوت شده معلوم نیست، گفت: آیدا زمانی، لیلا عیوض خانی، لیدا خام دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنج خانلو و دکتر محمد علی اکبری اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان است. برچسب ها: کلینیک سینا اطهر ، جانشین رئیس پلیس ، سردار هداوند ، اسامی فوت شدگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کلینیک سینا اطهر جانشین رئیس پلیس سردار هداوند اسامی فوت شدگان جانشین رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید