Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین رحمانی چهارشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت مدیریت پساب واحدهای تولیدی شهرستان ارومیه که امروز با بررسی پساب کارخانجات تولیدی و صنعتی محور ارومیه مهاباد برگزار شد، گفت: پسابی که تولید می شود اگر استاندارد نباشد به هیچ وجه اجازه خروج از واحد تولیدی را ندارد.

وی گفت : برخی کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدام به توسعه واحد تولیدی و صنعتی خود و یا افزایش ظرفیت کرده اند که ضروریست این واحدها استاندارد تصفیه خانه و مدیریت پساب خود را منطبق بر ظرفیت تولید روز خود انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی افزود: با کارخانجاتی که موارد بهداشتی را در خصوص پساب رعایت نمی کنند و مشکلاتی را در محیط زیست و اراضی کشاورزی منطقه ایجاد میکنند باید برخورد و هیچ گونه اغماضی در خصوص پساب نباید صورت گیرد چرا که این امر بصورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید مطالعه لازم انجام شود تا اگر پساب تولیدی تصفیه شده این واحدهای تولیدی قابلیت ورود به اراضی کشاورزی چه آب سطحی یا آب جذبی را دارد اجازه انتقال داده شود و در غیر این صورت ممانعت لازم صورت گیرد تا کارخانجات و واحدهای تولیدی تصفیه خانه های خود را به اتمام برسانند، همچنین مطالعه لازم برای لوله گذاری و انتقال این پساب در صورت نیاز با تامین اعتبار سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همکاری شرکت آب منطقه ای و محیط زیست و با مدیریت فرمانداری ارومیه انجام گیرد.

وی به شعار سال که جهش تولید است، اشاره کرد و افزود: رسالت و هدف دولت تحقق بخشیدن به این شعار است و بر خود وظیفه می دانیم از واحدهای تولیدی که در اشتغال منطقه موثر هستند و رونق اقتصادی در منطقه ایجاد و پویایی در منطقه ایجاد نموده اند، حمایت کنیم و از طرفی رسالت اصلی دولت رسیدگی و برنامه ریزی برای مطالبات به حق مردم است که باید در این زمینه نیز برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 4963810

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی