Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای اشتغال یا تثبیت اشتغال ۱۷۰ نفر به ۲۲ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری عصر امروز با حضور اعضای ستاد و بدون حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو | اعلام تعداد کارگاه‌های مشمول دریافت تسهیلات کرونا در یزدبانک مرکزی: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات مشتریان ممنوع است/ بانک‌ها باید به سپرده سود بدهندکرمانشاه| 680 میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا پرداخت می‌شود

سجاد رستمی،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در این ستاد اظهار داشت: حدود 35 میلیون تومان تسهیلات تبصره 18 (سرمایه در گردش) در راستای اشتغال یا تثبیت اشتغال 170 نفر به 22 واحد تولیدی اختصاص یافت.

وی افزود:  بخشی از پشتیبانی امور دام و طیور در اختیار جهاد کشاورزی قرار گیرد و پیگیری حضوری انجام شود تا تامین نهاده های دامی با سهولت  انجام گیرد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به موارد مربوط به اراضی 70 هکتاری قراولخانه اشکفتک، بیان کرد: پیگیری های لازم جهت ایجاد اعاده این اراضی به منابع طبیعی استان انجام شود.

رستمی تصریح کرد: مکاتبات برای تخصیص ارز دولتی به شرکت شیر خشک نوزاد پگاه چهارمحال و بختیاری انجام شود و پیگیری‌های لازم در زمینه مسایل گمرکی این شرکت انجام و برای بازپرداخت، تقسیط و امهال تسهیلات برخی صنایع و تالارهای پذیرایی اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... راه‌کارهای فرابورس برای کاهش نوسانات اوراق تسهیلات مسکن توضیح وزارت کار در خصوص تسهیلات ۱ میلیون تومانی کرونا/وام دومی در کار نیست اعطای تسهیلات از سوی بانک رفاه در قالب "طرح پاک"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جزای نقدی یک واحد صنفی خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، متصدی یک واحد صنفی که اقدام به توزیع و فروش لوله‌های PVC (پولیکا) بدون علامت استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کالای مذکور به نفع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توقیف شد.
وی یادآور شد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری