Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هنیه در تماس تلفنی دکتر قالیباف با وی، ضمن تاکید بر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که نقش محوری در مقاومت علیه رژیم اشغالگر داشت، گفت: مردم فلسطین و جنبش حماس مقاومت خود را تا خروج صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهند داد.

وی با انتقاد از سکوت برخی کشور‌ها در قبال خوی اشغالگری رژیم صهیونیستی و گام‌های توسعه طلبانه این رژیم، افزود: ما موضع سکوت برخی کشور‌های منطقه را که به دنبال عادی سازی روابط خود با دشمن صهیونیستی هستند محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنیه ادامه داد: ما قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره حامی پایمردی و پایداری مقاومت مردم فلسطین است و امیدواریم با تداوم و تقویت همکاری‌های فیمابین مانع اجرای توطئه‌های اشغالگران از جمله طرح موسوم به معامله قرن و الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی باشیم.

رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ما در اوج قدرت هستیم و یقین داریم پیروزی از آن مردم فلسطین بوده و دوران اشغالگری صهیونیست‌ها رو به زوال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از تبریک صمیمانه اسماعیل هنیه، مقاومت مردم فلسطین و رشادت‌های مجاهدان جنبش حماس را ستود و نقش رهبران گروه‌های فلسطینی در تداوم مقاومت و پیروزی بر دشمن صهیونیستی را مهم ارزیابی کرد.

دکتر قالیباف گفت: گذشت زمان ثابت کرده که صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می‌فهمند و سازش و وادادگی در مقابل آن‌ها راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: ما در جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مردم فلسطین هستیم و بر این باوریم مجاهدت‌های مبارزان فلسطینی مانع تحقق نقشه‌هایی مانند معامله قرن و ماجراجویی اخیر صهیونیست‌ها برای الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش برخی طرف‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خطای راهبردی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسماعیل هنیه تماس تلفنی قالیباف مردم فلسطین صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب عصر شنبه در جمع کارکنان این یگان پدافندی اظهار کرد: جمهوری اسلامی بعد از عملیات طوفان الاقصی از خود خویشتن داری نشان داد اما بعد از اینکه رژیم صهیونیستی از خط قرمز ایران عبور کرد و مستشاران نظامی ایران را به شهادت رساند صبر استراتژیک ایران به پایان رسید و عملیات وعده صادق علیه رژیم اشعالگر قدس طرح ریزی و به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا هم نمی‌توانند جلوی قدرت ایمان و حقانیت جمهوری اسلامی را بگیرند.

وی با بیان اینکه سیلی اخیر جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی چنان محکم بوده است که حتی پروپاگاندای رسانه‌ای هم نمی‌تواند آن را آلام ببخشد افزود: این اقدام کوچک‌ترین تنبیه برای رژیم متجاوز صهیونیستی بود و در صورت هرگونه حماقت مجدد علیه جمهوری اسلامی با پاسخی درناک مواجه خواهد شد.

جبرائیلی با بیان اینکه حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی شجاعت و قدرت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت گفت: عملیات وعده صادق «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِرُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بودن نیروهای مسلح ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد چرا که بعد از این عملیات ملت‌های مظلوم و ضد استکبار در دنیا به وجد آمدند و دشمنان بشدت خشمگین و ناراحت شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با یک عملیات راهبردی، پدافند چند لایه غربی_عبری که ادعا می‌کرد که هیچ سامانه‌ای قادر به عبور از آن نیست را به چالش کشید و نشان داد توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی فراتر از این حرفاست.

کد خبر 6083804

دیگر خبرها

  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند