Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ برنی سندرز سناتور ارشد دموکرات، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «به نظر من، نه تنها مدتها قبل باید میزان بودجه پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) را به دقت ارزیابی می‌کردیم، بلکه باید حجم زیاد اسراف، سرریز هزینه، فریبکاری و سوءمدیریت مالی که دهه‌هاست وزارت دفاع آمریکا را گرفتار کرده است را نیز مورد بررسی دقیق قرار می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

اخبار مرتبط سندی که از پنتاگون افشا شد: کرونا تا تابستان 2021 بدون واکسن باقی می‌ماند پنتاگون ایران را تهدید کرد انتشار ویدئوهایی از اشیای پرنده ناشناس توسط پنتاگون پاسخ محسن رضایی به ادعای پنتاگون در مورد ماهواره نور شیوع کرونا در یک ناو هواپیمابر آمریکا؛مخالفت پنتاگون با تخلیه ملوانان عکس/ فردی که می خواست پارکینگ پنتاگون را منفجر کند سخنگوی پنتاگون: هدف و تمایل آمریکا باقی ماندن نیروهایش در عراق است برنی سندرز خطاب به ترامپ:به تو اجازه راه اندازی جنگ به خاطر دیکتاتورهای سعودی نمی دهیم طعنه برنی سندرز به کشورش با آماری وحشتناک برنی سندرز خواستار قطع کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پنتاگون وزارت دفاع آمریکا برنی سندرز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست

به گزارش قدس آنلاین، «سابرینا سینگ» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در گفت‌گویی در پاسخ به این که آیا آمریکا در صورت پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی عملیات «وعده صادق»، از این عملیات حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: ما نمی‌خواهیم شاهد گسترش جنگ غزه و اسراییل در منطقه باشیم و این دلیل مستقر کردن جنگ‌افزارهایمان در منطقه است.

سینگ با اشاره به همکاری نیروهای آمریکایی با رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران علیه اراضی اشغالی که در پاسخ به اقدامات متجاوزانه این رژیم انجام گرفت، ادعا کرد: این جنگ‌افزارها توانستند پاسخی قوی از سوی نیروی هوایی ما، ارتش اسراییل و دیگر کشورهای شریک برای منهدم کردن حدود ۳۰۰ موشک بالستیک، کروز و پهپادی شکل بدهند که به سمت اسراییل شلیک شده بود. بنابراین، ما به اقدامات خود و دستاوردمان در آخری هفته(شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه) مفتخریم.

ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

اظهارات سخنگوی پنتاگون درباره همکاری قابل توجه نیروهای آمریکایی با شرکای آن  و ارتش رژیم صهیونیستی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی و تلاش برای ناموفق جلوه دادن این اقدام ایران در حالی است که رسانه‌های عبری گزارش دادند: حمله ۱۴ آوریل ایران متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق (موشک‌های هدایت‌شونده) در تاریخ امنیت جهانی بود. پهپادها از پایگاه‌های زیادی و از مسافت بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتری شلیک شدند.

در این راستا، یک مسئول صهیونیست نیز به روزنامه فایننشال‌تایمز گفت: پهپادهایی که ایران به سمت اسرائیل شلیک کرد با هدف بررسی واکنش‌های اسرائیل و ردیابی پایگاه‌ها و مسیرهای سامانه‌های دفاعی آن طرح‌ریزی شده بود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: پاسخ ایران از نظر اهمیت و گستردگی سخت‌ترین حمله از زمان تشکیل اسرائیل بود.

سینگ در بخش دیگری از گفت‌وگو با بلومبرگ در پاسخ به این که با توجه به این که آمریکا به طور علنی حمایت خود از پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را اعلام نکرده است، آیا می‌توان گفت که آمریکا در صورت وقوع چنین عملیاتی، به اسراییل کمک‌های نظامی و اطلاعاتی ارائه نخواهد کرد، گفت: چیزی در این باره برای گفتن ندارم. این تصمیمی است که اسراییل باید اتخاذ کند. آنچه می‌توانم بگویم و به طور علنی و غیرعلنی در تماس‌های وزیر دفاع با همتای او «گالانت» و دیگر تماس‌های این وزارت‌‎خانه  و در واقع، دولت مطرح شده، این است که ما نمی‌خواهیم شاهد یک درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم. آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست