Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره پروژه کمربندی دورود، اظهار داشت: این پروژه حدود ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس جمع‌بندی های صورت گرفته مقرر شد که با توجه به محدودیت های بودجه ای، از محل تبصره ۱۹ با یک مدل سرمایه‌گذاری این پروژه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک باند پروژه کمربندی دورود تا پایان دولت بهره برداری می شود

وی با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته حداکثر ظرف دو سال این پروژه را تکمیل خواهیم کرد،  افزود: همچنین یک فاز مقدماتی برای بهره‌برداری زودرس از این پروژه همکاران ما پیشنهاد کردند که یک باند از این پروژه را تا قبل از پایان دولت دوازدهم به پایان برسانند.

وزیر راه و ‌شهرسازی گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیت بودجه‌ای که امسال وجود دارد، تجهیزی که پروژه‌ها شده، همچنین پیمانکاران توانمندی که در پروژه‌ها مستقر هستند، هم در بخش راه های اصلی و  هم روستایی به تعهداتی که در استان داریم عمل کنیم.

۳۰۰۰ میلیارد تومان باید در پروژه راه آهن لرستان هزینه شود

اسلامی در بخشی دیکری از سخنان خود با اشاره به پروژه آزاد راه خرم‌آباد - اراک، گفت: در مورد این پروژه امسال متعهد هستیم که آن را انجام دهیم و بخش اول آن را  که شامل خرم آباد به بروجرد است در دهه فجر امسال افتتاح خواهیم کرد.

وی، پروژه راه‌آهن لرستان را یکی از پروژه‌های بزرگ، پیچیده و طاقت‌فرسای عمرانی کشور عنوان کرد و گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته دو سال اخیر، حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان هزینه باید در این پروژه صرف شود.

وزیر راه و ‌شهرسازی، بیان کرد: به دنبال این هستیم یک الگوی تامین مالی برای این پروژه تهیه کنیم و اگر توجیه اقتصادی این پروژه فراهم شود این طرح را می‌توانیم با سرعت اجرایی کنیم و در دستور کار قرار دهیم.

ضرورت ایجاد یک الگوی تامین مالی برای پروژه راه آهن

اسلامی با بیان اینکه بخش فوری‌تر پروژه راه‌ آهن، پروژه اتصال الیگودرز به خط آهن سراسری از ازنا که حدود ۶۰ درصد زیرسازی آن پیشرفت دارد است، گفت: این پروژه را جزو پروژه‌های با اولویت خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه این گونه پروژه های لرستان پروژه‌هایی هستند که معارض ملکی دارند و باید زمین های مردم خریداری شود، گفت: یکی از دلایل طولانی شدن پروژه‌های استان همین موضوع است.

وزیر راه و ‌شهرسازی، افزود: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با استاندار، مشارکت مردم، کمک و مساعدت فرمانداران راه‌ حل هایی  را پیدا کنیم تا خرید زمین های مردم تسریع پیدا کند.

کد خبر 4963817

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی پروژه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا گرمدره، محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

کد خبر 6085011 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود