Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه ۵۱۲هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهر‌های بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، پیک موتوری و راهبران آموزشی و پرورش واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: سهمیه خرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر ۹۱۲میلیارد ریال است که در ۱۱ تیرماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی درباره نحوه استفاده از این اعتبار تصریح کرد: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آن‌ها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

او ادامه داد: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر "سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

بیشتربخوانید

رزرو پیش از ورود به طرح ترافیک نداریم خروج طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی از دستور کار شورا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی سهمیه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه

تورج فروزنده مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در منظریه اظهار کرد: پارسال بخشی از محلات منظریه تحویل شهرداری شهرکرد شد که در این راستا خدمات عمرانی شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و... با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارائه شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی اجرای ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی در منظریه

وی افزود: همچنین در حوزه فرهنگی شامل نصب المان، دیوارنگاری و نقاشی دیواری نیز اقداماتی با اعتباری حدود سه میلیارد تومان انجام شد.

فروزنده اضافه کرد: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیر خریداری و معابر منظریه آسفالت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • مدیرعامل اسنپ: قطع سهمیه سوخت رانندگان موجب تورم می‌ شود
  • مدیرعامل اسنپ: محرومیت کاربران راننده‌ تاکسی‌های اینترنتی از حق قانونی سهمیه سوخت تبعات متعددی دارد
  • محرومیت کاربران راننده‌ تاکسی‌های اینترنتی از حق قانونی سهمیه سوخت تبعات متعددی دارد