Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک مدرسه خیری تعمییر و تجهیز شده مرحوم احمد لطفی مدرسه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تعمیرو تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: مدرسه روستایی معرفت که از نظر امکانات آموزشی و بهداشتی وضعیت مناسبی نداشت به همت و یاری خیر نیک اندیش خانم رفائیان تعمییر و تجهیز شد و به چرخه آموزشی در بخش مرکزی  و در روستای قشلاق دوم اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تجهیز شد و با حضور مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین،  نماینده خیر نیک اندیش خانم افقی و مدیران مدارس روستایی به بهره برداری رسید.

غلامرضا بختیاری اظهار داشت: انسان سه کار مهم  را می توانند در طول زندگی انجام دهد که بعد از حیات هم جاری و باقی باشد.

بختیاری گفت: این سه کار مهم داشتن فرزند صالح، کاشتن درخت و نهال که مردم از میوه و سایه آن بهره مند می شوند و ایجاد عملی  ماندگار تعامل در مدرسه سازی انسانها است.

وی افزود: شهرستان قرچک یک شهرستانی نو پا است و نیاز به حضور خیرین مدرسه ساز دارد، حضور خیرین در منطقه باعث شکوفایی در عرصه مدرسه سازی می شود.

وی تصریح کرد: حضور خیرین نیک اندیش در شهرستان قرچک باعث می شود تا مدارس بیشتری احداث شود وسر ریز جمعیتی تهران به شهرستان قرچک که باعث افزیش تراکم جمعیت دانش آموزی در شهرستان می شود را کاهش دهد که این مهم نیاز به حضور خیرین و کادر مدرسه سازدارد.

بختیاری بیان داشت: هر زمانی که مردم واردعرصه  می شوند و فکر می‌کنند که کار درستی است شکوفایی به وجود می آید.

وی تاکید کرد: خیرین نیک اندیش و بلند همت کشور به این نتیجه رسیداند که ساختن آینده و تمدن یک کشور در سایه تعلیم و تربیت دانش آموز است که خیرین در کشور به موضوع  ورود کردند و کارنامه درخشانی در این خصوص دارند.

این مسئول اظهار کرد: با حضور خیرینی که در شهرستان وارد شده اند اتفاقاتی خوبی رقم خورده است، نهضت مدرسه سازی در سال تحصیلی پیش رو آغاز شده و در اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیر نیک اندیش رفائیان هستیم و خبر های خوش در در خصوص تجهیز و توسعه مدارس را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: وقتی دانش آموزان با تفکری بلند نظر کار می کنند و احساس  خوشحالی از کارشان دارند در واقع  یک تربیت خوب است که این دانش آموزان در مدارسی دارند که توسط خیرین ایجاد شده است.

بختیاری در ادامه گفت: امیدواریم وقتی یک مراسم رسانه ای می شود خیرین دیگری هم پا به عرصه میدان بگذارند و این کار خیر هر چه بیشتر گسترش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه یاد اور شد: در سال تحصیلی پیش رو ۳ مدرسه تازه ساز و بیش از ۱۰ مدرسه تعمیر و تجهیز شده برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: شاداب سازی و تعمیر و تجهیز مدارس در آغاز سال تحصیلی روحیه دانش آموزان را به خاطر  امکانات بیشتر تقویت می کند که این امر توسط خیرین در سال جاری محقق می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نهضت مدرسه سازی تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش شهرستان قرچک دانش آموزان حضور خیرین سال تحصیلی مدرسه سازی تجهیز شد نیک اندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال