Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دینامو زاگرب در زمین قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر کرواسی ۳ امتیاز را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی‌ودوم لیگ برتر کرواسی امشب (چهارشنبه) تیم دینامو زاگرب با یک گل تیم اینتر زاپرشیچ را از پیش‌رو برداشت.

ماریو در دقیقه 61 تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق محرمی، مدافع تیم دینامو زاگرب در بازی امشب نیمکت‌نشین بود.

تیم دینامو زاگرب که 2 هفته قبل قهرمانی خود را در فصل جاری لیگ برتر کرواسی قطعی کرده بود با 76 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

صعود 4 پله‌ای میوندالن در حضور سوشا مکانی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صادق محرمی بیشتر بخوانید... لیگ برتر روسیه| پیروزی زنیت با گلزنی آزمون سامان قدوس آمیا را ترک می‌کند آژاکس، جهانبخش را نمی‌خواهد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادق محرمی صادق محرمی تیم دینامو زاگرب لیگ برتر کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!

کریس کولمن گزینه اصلی مدیران تراکتور است.

طرفداری | زمزمه‌ها حاکی از آن است که کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، به زودی هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت.

پس از جدایی ناگهانی پاکو خمز از سرمربیگری تراکتور، محمد نصرتی، دستیار ایرانی وی، به طور موقت سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت. با این حال، شکست 1-0 مقابل نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، زنگ خطر را برای مدیران تراکتور به صدا درآورد و آنها را مجبور به یافتن سرمربی جدیدی کرد.

کولمن، منجی سرخپوشان تبریزی؟

طبق شایعات کریس کولمن با باشگاه تراکتور به توافق رسیده و به زودی با عقد قراردادی 18 ماهه، هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. کولمن که سابقه هدایت تیم ملی ولز را در کارنامه دارد، از سال 2012 تا 2017 سرمربی این تیم بود و به همراه ولز به یورو 2016 صعود کرد. او همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های فولام، کاونتری سیتی و ساندرلند را نیز دارد.

تراکتور در رده چهارم جدول

تراکتور که در حال حاضر بدون سرمربی است، با 40 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. آنها تا پایان فصل 6 بازی دیگر در پیش دارند و امیدوارند با جذب کولمن، بتوانند به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کرده و سهمیه آسیایی را کسب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!