Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:51:48 GMT

اولین فرماندار شهرستان کوهسرخ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۹۹۲

اولین فرماندار شهرستان کوهسرخ معرفی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در شورای اداری شهرستان کوهسرخ گفت: به رغم اینکه ارتقای بخش کوهسرخ به شهرستان در دهه فجر پارسال اعلام شد، معرفی سرپرست فرمانداری این شهرستان به خاطر شیوع ویروس کرونا تاکنون به تأخیر افتاد.

حسن جعفری افزود: سرپرست فرمانداری کوهسرخ به تنهایی نخواهد توانست ۸۰ سال عقب ماندگی در حوزه فرمانداری این شهرستان را جبران کند و این امر همکاری همه مسوولان، مردم و خیران را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به فرماندار کوهسرخ این اجازه داده می‌شود که برای تولید ثروت و آوردن امکانات به شهرستان با همه وزارتخانه‌ها بدون رعایت سلسله مراتب ارتباط برقرار کند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از ۱۰۴ نفر فرماندار و بخشدار که در استان خراسان رضوی هستند تاکنون ۱۰۲ نفر در محل خدمت خود اسکان یافتند و دو نفر دیگر در شرف اسکان هستند و باید پیگیری شود مسوولان ادارات کوهسرخ هم در این شهرستان اسکان پیدا کنند.

وی افزود: استانداری سه وظیفه اصلی معیشت، سلامت و امنیت مردم را در استان پیگیری می‌کند و تمامی مسوولان ادارات موظف هستند برای به سرانجام رسیدن این وظایف به صورت احسن و در حدکمال تلاش کنند.

جعفری ادامه داد: ویروس کرونا از جمله مشکلاتی بود که از ۵ ماه قبل به وجود آمد، این ویروس در جهان رشد یافته و در ابعاد مختلف ظهور و بروز پیدا کرده و به اقتصاد کشور، استان و شهرستان‌ها ضربات بسیار وارد نموده است.

وی گفت: براساس نظر کارشناسان، بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار براثر شیوع ویروس کرونا به اقتصاد کشور ضرر و زیان وارد شده و بسیاری از درآمدها به خصوص حوزه مالیاتی را کاهش داده به همین جهت دولت امسال از نظر معیشتی و درآمدی در تنگنا قرار دارد لذا مسوولان باید دغدغه‌های معیشتی مردم در حوزه‌های مختلف را با توجه به توان داخلی رفع کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: از ابتدای ماه جاری به خاطر آزادسازی هایی که در برخی حوزه‌ها صورت گرفت و باور غلطی که در بین مردم ایجاد شد شاهد عدم رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی بودیم که این امر موجب شد اکنون تعداد مراجعه کنندگان و بستری شدگان و همچنین فوتی‌های ناشی از کرونا افزایش یابد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هستند و اگر رعایت نشود برخوردهای قاطع و محکمی خواهیم داشت، با توجه به اینکه تاریخ اتمام این ویروس به هیچ عنوان مشخص نیست، تنها راه مقابله فقط رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

جعفری گفت: با تجمع‌هایی که به طور غیرمجاز برگزار شود برخورد و اماکنی که رعایت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند بسته خواهند شد.

فرماندار کاشمر نیز در این مراسم گفت: در بخش کشاورزی، معادن و صنایع تبدیلی، ظرفیت های بسیار در کوهسرخ وجود دارد به طوریکه ۶۷ درصد معادن شهرستان کاشمر در منطقه کوهسرخ هستند، همچنین گردشگری و بوم گردی از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌توان با کمترین هزینه در آنها نسبت به ایجاد و ثبیت اشتغال اقدام کرد.

مسلم ساقی افزود: امسال ۳۷ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال در کمیته برنامه‌ریزی از محل اعتبارات استانی و نفت در قالب ۱۲ فصل و ۲۹ برنامه برای ۴۷ پروژه به کوهسرخ اختصاص‌ یافته است.

وی ادامه داد: برای ایجاد ناحیه صنعتی شهرستان کوهسرخ دو مکان جانمایی شده که امیدواریم با پیگیری در کمترین زمان ممکن ناحیه صنعتی در منطقه فعال شود. 

نماینده مردم کاشمر و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز نداشتن آمایش سرزمین را یکی از مشکلات جدی شهرستان کوهسرخ دانست و گفت: اگرچه کوهسرخ از بن بست بودن رنج می برد اما کریدور ارتباطی قوی بین تربت‌حیدریه و سبزوار است و این جاده باید توریستی شود تا شهرستان کوهسرخ از بن بست بودن خارج گردد.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین افزود: نباید همیشه به دنبال مچ گیری و فقط دیدن بدی‌ها بود، باید اختلافات را کنار گذاشت و با هر گرایش و نگاه سیاسی برای پیشرفت شهرستان کوهسرخ تلاش نمود.

فرماندار شهرستان کوهسرخ نیز امید و نشاط در جامعه، اعتماد و مشارکت نظام مند را برای حفظ سرمایه اجتماعی ضروری دانست و گفت: مدیران در تمامی سطوح باید برای تحقق شعار سال و تکمیل طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تلاش و بر همین اساس ارزشیابی شوند.

رضا رمضانی افزود: تداوم رونق تولید و اشتغال با رویکرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای امنیت پایدار و توسعه همه جانبه آن، ارتقای دولت الکترونیک، سلامت اداری، نظم و انضباط، رعایت حقوق شهروندی، گسترش مشارکت نظام مند که از مولفه های تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب است مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همه باید برای خدمت خالصانه، بی ریا، بدون توقع به مردم تلاش کنیم، برای تحقق این مهم نیازمند همدلی، اتحاد، اخوت، احترام متقابل و رعایت حفظ جایگاه افراد هستیم.

در این مراسم از زحمات مجید کاریزنویی به عنوان بخشدار کوهسرخ تقدیر و رضا رمضانی طرقی که سابقه بخشداری کوهسرخ و ششطراز را در کارنامه خدمتی خود دارد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تأسیس کوهسرخ معرفی شد.

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و  ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر مشهد واقع است .

برچسب‌ها استانداری خراسان رضوی کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی کاشمر استانداری خراسان رضوی کاشمر شهرستان کوهسرخ خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل انتظامی بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جمعی از بانوان بافقی به صورت خودجوش، برای حمایت از طرح نور پلیس و برای مقابله با هنجارشکنی عفاف و حجاب، مقابل نیروی انتظامی شهرستان جمع شدند و از فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان قدردانی کردند.
این بانوان محجبه از عوامل انتظامی بافق خواستند تا این طرح همچنان ادامه پیدا کند تا ریشه فساد بی حجابی از بین برود. 

سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق نیز گفت: طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های قضایی در سطح کشور و همچنین شهرستان اجرا شده و بازتاب خوبی داشت. 

وی، افزود: در شهرستان بافق از آنجا که مردم ولایتمدار و مؤمن هستند، درطرح نور همراهی و رعایت کردند که از خواهران به خاطر رعایت عفاف و حجاب و پوشش مناسب تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ