Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به شناسایی تصرفات غیر قانونی در سواحل شمال کشور، گفت: دوران نصب تابلوی ساحل اختصاصی است،ورود ممنوع، به سر آمده است.

بابک دین پرست عصر امروز چهارشنبه ۱۱ تیر در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در گرگان‌ تصریح کرد: در سال جهش تولید هیچ تکلیفی مهمتر از حفظ اشتغال موجود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از استانداران خوسته شده یک گره مهم اقتصادی استان خود را اعلام کنند تا در راستای رفع آن بکوشیم.

وی افزود: گلستان مهم ترین مسئله خود را طرح گردشگری جزیره آشوراده اعلام کرده اما علاوه بر آن به این استان اختیار اعلام یک طرح دیگر را نیز می دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد: در سال گذشته فرمانداران موفق در زمینه مسائل اقتصادی مورد تشویق قرار گرفتند، امسال نیز از استانداران خواسته شده موفق ترین فرماندار را در کنار ضعیف ترین فرماندار اعلام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، دین پرست یادآور شد: ۸۷ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها به ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه است و به همین دلیل اولویت بندی پروژه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: دوران نصب تابلوی ساحل اختصاصی است، ورود ممنوع، به سر آمده است و تصرفات ساحلی غیرقانونی را در شمال کشور شناسایی کرده ایم که شامل ۱۸۰ کیلومتر از ۸۹۰ کیلومتر نوار ساحلی می شود و ۵۳ درصد آن در اختیار دستگاه های دولتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان تغییر کاربری در ساحل تعریف شده دریا به هیچ دستگاهی داده نخواهد شد و در مورد تصرفت غیرقانونی نیز تصمیم گیری جدی می شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Ov

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساحل اختصاصی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام رئیسی و اعضای هیئت همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.

مراسم ورود هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و استقبال از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به صورت مستقیم از تلویزیون ملی پاکستان پخش شد.

قرار است تا ساعتی دیگر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری به طور رسمی از حجت الاسلام رئیسی استقبال کند.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت حجت الاسلام رئیسی را همراهی می‌کنند.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن قرار است با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

همزمان با سفر رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به پاکستان و به نشانه دوستی و همسایگی دو کشور، یک خیابان در شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)
  • هشدار معاون وزیر صمت به افزایش سن معادن در ایران