Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 4 سارق سابقه دار در استان دستگیر و به 34 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی میرده سقز حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 حامل کالای قاچاق را مشاهده و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر 114 دستگاه اتو برقی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد، عنوان کرد: قاچاق امنیت اقتصادی را درجامعه برهم می زند و مقابله با این پدیده شوم نیازمند عزم ملی است.

سارق سابقه دار به 22 فقره سرقت اعتراف کرد

آزادی در ادامه اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی ، توسط مامورین کلانتری 13 پاسداران سارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 18 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و 4 فقره منازل خالی از سکنه اعتراف کرد، گفت: در همین رابطه تمامی مال باختگان شناسایی شد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری 3 سارق سابقه دار در قروه

آزادی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد در قروه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس 3 سارق سابقه دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقین به 12 فقره سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی، قطعات خودرو و منزل در اعتراف کردند، در این راستا دو نفر مالخر نیز دستگیر شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: در مجموع 4 سارق سابقه دار در شهرستان های سنندج و قروه دستگیر و به 34 فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ از اولویتهای مهم انتظامی استان است، گفت: مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ با یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع را دردستور کار قرارد دادند.

آزادی افزود: ماموران افراد مورد نظر را که زن و شوهر بودند در سنندج شناسایی و دستگیر و در بازرسی از آنان مقداری 24 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

 انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان آزادی کردستان سارق قاچاق مواد مخدر فرمانده انتظامی استان کردستان سارق سابقه دار فقره سرقت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدوداً ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحدهای گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتاً ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقباً در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6077910

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی