Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: پرسپولیس

تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر،‌ از ساعت 21 یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این بازی 50 امتیازی شدند تا یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیک شوند. پیکان هم در قعر جدول باقی ماند.

شخصیت هفته: مهدی طارمی

ریوآوه بامداد چهارشنبه در هفته بیست‌ونهم لیگ پرتغال به مصاف براگا رفت و در یک بازی پرگل مهمانش را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد. گل نخست ریو آوه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید و  سپس سانتوس گلزنی کرد. پیش از پایان نیمه نخست گلسون نتیجه را سه بر دو به نفع میزبان کرد. در دقیقه 81 پائولینیو علاوه بر این که توانست دبل کند، بازی را هم دوباره به تساوی کشاند. با این حال مهدی طارمی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در نهایت سه امتیاز بازی به ریوآوه برسد. یکی از بازیکنان براگا در دقیقه 90 کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بازنده هفته: تراکتور تبریز

تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) و در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان دست به کار بزرگی زد و با حساب یک بر صفر به برتری رسید. شاگردان الهامی با قبول این باخت شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به حداقل رسانند.

پیشنهاد هفته: هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر

هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری خواهد شد که سرخابی‌های پایتخت در این هفته به مصاف تیم‌های بوشهری خواهند رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی شنبه شب از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی میزبان شاهین بوشهر خواهند بود و استقلالی‌ها یکشنبه از ساعت 20:30 در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم خواهند رفت.

نقد هفته: فرهاد مجیدی

استقلال پس از شروع دوباره لیگ برتر در دو بازی به میدان رفت که مقابل فولاد شکست خورد و تنها یک امتیاز از بازی مقابل سایپا گرفت. آبی‌پوشان تهرانی این روز‌ها حال و روز خوبی ندارند و اتفاقات بازی مقابل فولاد آن‌ها را وارد حاشیه کرد که مهمترین و پررنگ‌ترین این حواشی نیز توسط سرمربی جوان این تیم نمایان می‌شود. به شکلی که همین حواشی باعث شده تا پیشکسوتان استقلال نسبت به رفتار فرهاد مجیدی در بازی مقابل فولاد واکنش نشان دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فرهاد مجیدی مهدی طارمی ترین های ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس