Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین رونمایی از سفیر کارت دانشجو با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، مسئولان و مدیران بانک ملی استان اصفهان و نمایندگان دانشجویان غیر ایرانی در واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این آیین ضمن تبریک ایام ولادت امام هشتم(ع) و بزرگداشت دهه کرامت گفت: با امضاء تفاهم نامه با بانک ملی و در راستای خدمات رسانی به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد استان اصفهان، سفیر کارت دانشجو که پاسخی به نیاز افتتاح حساب و مشکلات ناشی از عدم نقدینگی و مراودات و انجام امور بانکی این دانشجویان است، تهیه و به طور رسمی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این کارت که برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و برای دانشجویان غیرایرانی طراحی و اجرا شده دارای قابلیت های متفاوت و کارآمدی است که در آینده می توان بهره برداری از این کارت را برای سایر دانشجویان در استان اصفهان و حتی در کل کشور تعمیم داد.

نجفی اظهار داشت: از خصوصیات منحصر به فرد این کارت می توان به قابلیت تجمیع اطلاعات هویتی و فردی دانشجویان و استفاده در موارد گوناگون به عنوان کارت شناسایی، کارت دانشجویی، خدمات بیمه ای و شهری، شارژ کارت تغذیه، امور مربوط به آموزش و پژوهش، امکان حضور و غیاب و نیز پشتیبانی تمامی سرویس های بانکی جمهوری اسلامی بر مدار شبکه شتاب و ... نام برد.

وی در خصوص علت نامگذاری این کارت گفت: در دکترین جدید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه بین الملل اعتقاد بر این است که دانشجویان بین الملل پس از فراغت از تحصیل به عنوان سفیران دانشگاه آزاد اسلامی در موطن خود هستند، به همین علت این کارت بانکی به افتخار ایشان به سفیر کارت دانشجو نامگذاری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری همه جانبه معاونت امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این طرح، گوشه ای از خدمات انجام گرفته در حوزه امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اصفهان است که در جهت رفاه حال این دسته از دانشجویان و در ادامه برنامه های رفاهی متنوع از جمله اسکان، تهیه خوابگاه های متاهلین و مجردین صورت گرفته است.

نجفی افزود: در طراحی این کارت از رنگ فیروزه ای که به رنگ شهر زیبای گنبدهای فیروزه ای اصفهان است استفاده شده و همچنین پوسته(تم) امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به رنگ فیروزه ای است.

انتهای پیام/

167 / 167 سفیر کارت دانشجو دانشجویان غیرایرانی پیام نجفی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان غیرایرانی پیام نجفی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه