Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:48:49 GMT

آمریکا برای محافظت از مجسمه ها پلیس بکار می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۱۲۹۵

آمریکا برای محافظت از مجسمه ها پلیس بکار می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت امنیت داخلی آمریکا روز چهارشنبه از بکارگیری مأموران پلیس برای محافظت از برخی مجسمه‌ها و یادبودهای تاریخی در این کشور خبر داد. 

بر اساس این گزارش، وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که معترضان، در روز استقلال آمریکا برابر با روز چهارم جولای ممکن است این مجسمه‌ها و یادبودها را تخریب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این وزارتخانه در عین حال به اینکه کدام مجسمه ها مورد حفاظت قرار خواهند گرفت، اشاره ای نکرده است.

گفتنی است که در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، برخی از معترضین اقدام به تخریب مجسمه ها و نمادهای برده داری در این کشور کرده بودند که با بالا گرفتن این حرکت، ترامپ دستوری را برای اعمال مجازات ۱۰ سال زندان برای افرادی که دست به این کار می زنند صادر کرد. 

اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا که در اعتراض به مرگ وحشیانه جورج فلوید توسط پلیس از ماه گذشته آغاز شده همچنان در این کشور ادامه دارد. 

کد خبر 4963839

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی فلسطین لبنان روسیه سوریه افغانستان امارات متحده عربی الحاق کرانه باختری مجسمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری رویترز، بسته کمک نظامی آمریکا به ارزش ۹۵ میلیارد دلار که روز گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید، شامل ۶۰.۸۴ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶.۳۸ میلیارد دلار برای اسرائیل و کمتر از ۸ میلیارد دلار برای تایوان می‌شود.

تایوان از سال ۲۰۲۲ نسبت به تاخیر در تحویل تسلیحات آمریکایی مانند موشک‌های ضدهوایی استینگر ابراز نارضایتی کرده چرا که تولیدکنندگان ایالات متحده بر تامین تجهیزات اوکراین برای کمک به این کشور برای مقابله با روسیه تمرکز داشته‌اند.

در صورتی که روابط دیپلماتیک رسمی بین واشنگتن و تایپه وجود ندارد، آمریکا مهمترین حامی بین‌المللی و تامین کننده تسلیحات تایوان است.

به نقل از ایرنا وزارت دفاع تایوان از مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب این بسته در روز شنبه تشکر کرد و گفت که این بسته حمایت "سر سخت" ایالات متحده از تایوان را نشان می‌دهد.

این وزارتخانه امروز یکشنبه همچنین عنوان کرد: با ایالات متحده درباره نحوه استفاده از بودجه گفتگو خواهیم کرد. استفاده از بودجه مربوطه را از طریق ساز و کارهای مبادله‌ای موجود با آمریکا هماهنگ خواهیم کرد و برای تقویت توانایی‌های آمادگی رزمی برای تضمین امنیت ملی و صلح و ثبات در تنگه تایوان سخت کار خواهیم کرد.

تایوان به دنبال یک استراتژی دفاعی نامتقارن است که می‌تواند بسیاری از موشک‌های ضد کشتی زمین پایه را به کار گیرد. در هوا، تایپه به دنبال ایجاد شبکه متراکمی از موشک‌های زمین به هوا است و به جای استفاده از هواپیماهای جنگنده سرنشین دار، می‌خواهد از پهپاد برای به دست گرفتن کنترل آسمان استفاده نماید.

وزارت دفاع تایوان با ادعای اینکه با فشارهایی از سوی چین مواجه است، افزود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هواپیمای نظامی چینی از خط میانی تنگه تایوان عبور کرده‌اند.

خط میانه زمانی به عنوان یک مرز غیررسمی بین دو طرف عمل می‌کرد که ارتش هیچ‌یک از طرفین از آن عبور نمی‌کردند. اما نیروی هوایی چین اکنون به طور مرتب هواپیماهای خود را بر فراز آن به پرواز در می‌آورد.

روز شنبه، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که چین دوباره "گشت زنی های آمادگی رزمی مشترک" را با کشتی‌های جنگی و هواپیماهای جنگی چین در اطراف تایوان انجام داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897833

دیگر خبرها

  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟
  • آغاز بکار دبیرخانه شورای هنر معماری