Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@18:56:49 GMT

صادرات گاز ایران به ترکیه ازسر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۱۳۵۹

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، صادرات گاز ایران به ترکیه که از ۱۲ فروردین‌ماه امسال به دلیل انفجار بخشی از خط لوله صادراتی در خاک ترکیه، متوقف شده بود، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۱ تیرماه) از سرگرفته شد.

محمدرضا جولایی سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: صادرات گاز ایران به ترکیه از ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز از سرگرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، صادرات گاز ایران به ترکیه با رعایت همه تعهدها پیشین از سوی طرفین ادامه خواهد داشت.

واردات گاز ترکیه از ایران به‌ دلیل انفجار خط لوله در خاک ترکیه ۱۲ فروردین‌ماه امسال متوقف شد. این حادثه در مرز بازرگان و در خاک ترکیه رخ داد و اعلام شد این کشور مسئول انجام تعمیرات و جبران آسیب‌هاست؛ پیش از این اعلام شده بود که تعمیرات این خط لوله تا تیرماه پایان می‌گیرد

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: صادرات گاز ایران به ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری صادرات نفت کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر یک منبع مطلع در وزارت نفت دولت مرکزی عراق به رسانه‌های عراقی اعلام کرده است که سازمان کشورهای صادرکننده (اوپک) به‌طور ویژه از حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق، خواسته است که با هدف کاهش نگرانی‌های اقتصادی، به روند ازسرگیری صادرات نفت میدان‌های نفتی منطقه کردنشین با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه شتاب بخشد.

به‌گفته این منبع، اوپک به دولت عراق مجوز داده است که روزانه تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت از منطقه کردنشین این کشور با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه انتقال دهد و از طریق پایانه نفتی جیهان ترکیه روانه بازارهای جهانی کند.

براساس این گزارش، در پاسخ به درخواست اوپک، عبدالغنی این درخواست را به محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

کد خبر 6087605 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • گاز ایران به چین هم می‌رسد؟
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​