Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:34:51 GMT

قمی‌ها در سوپر لیگ کاراته ایران روی سکو رفتند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۱۴۰۶

قمی‌ها در سوپر لیگ کاراته ایران روی سکو رفتند

اعلام پایان رسمی رقابت‌های فصل 99 - 1398 لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور با ثبت یک عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی برای قمی‌ها همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اگر چه استان قم در مسابقات لیگ‌های برتر کاراته مردان و بانوان باشگاه‌های کشور در فصل اخیر هیچ نماینده‌ای نداشت اما هم کاراته‌کاهای قم و هم مربیان شاخص کاراته قم مهره‌های تاثیرگذار تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند و نقش تعیین کننده‌ای در کسب رتبه‌های برتر این لیگ برای تیم‌های خود ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که کاراته ایران هیچ‌گاه از تاثیرگذاری چهره‌های مطرح کاراته قم بی‌نصیب نبوده و از سال گذشته ابوالقاسم پایدار مربی مطرح کاراته قم مسوولیت ریاست سازمان لیگ فدراسیون کاراته را بر عهده دارد، کسی که با آمدن خود در راس این مسوولیت، تحول شگرفی در توسعه و تحول لیگ‌های کاراته ایجاد کرد.

با اعلام پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته پرونده رقابت‌های نیمه تمام لیگ‌های فصل اخیر کاراته کشور به واسطه استمرار شیوع کرونا و با هدف حفظ سلامتی ورزشکاران و تمامی دست‌اندر کاران برگزاری این رقابت‌ها بسته شد و یک عنوان نایب قهرمانی توسط تیم پاس ناجا و یک مقام سومی توسط تیم بانوان آرتانا در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور با حضور مربیان قمی به کاراته قم رسید.

در واقع با اعلام سازمان لیگ کاراته ایران، مسابقات لیگ‌های سال 98 به واسطه وضعیت حاکم بر جامعه و اهمیت حفظ سلامت مربیان و کاراته‌کاها ادامه نیافت و با اعلام تیم‌های برتر این مسابقات، در سوپر لیگ کاراته مردان تیم  پاس ناجا به سرمربیگری علیرضا کتیرایی ملی‌پوش اسبق و چهره سرشناس کاراته قم و مربیگری محمود پایدار به مقام نایب قهرمانی رسید.

در شرایطی که قم در فصل 98 – 1397 مسابقات سوپر لیگ کاراته زنان ایران با حضور تیم مرداس قم مقام قهرمانی سوپر لیگ را تجربه کرده بود اما در لیگ اخیر جای این تیم خالی بود و تیم آرتانا با مربیگری زهرا سلطانی مربی کاراته قم مقام سوم مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور را به دست آورد.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های کنترلی سوپر لیگ مردان ایران تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس ناجا، رعد پدافند هوایی ارتش و آوای رزم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند و در سوپر لیگ کنترلی بانوان نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری سمنان، پیام ارتباطات و آرتانا همین عناوین را کسب کردند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: قم کاراته ایران سوپر لیگ سوپر لیگ لیگ کاراته کاراته قم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم الریاضی لبنان پس از کسب پیروزی مقابل تیم ساجس لبنان به فینال رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد و رقیب شهرداری گرگان در این مرحله شد.   برنامه رقابت‌های فینال سوپر لیگ غرب آسیا به شرح زیر است:    فینال اول پنجشنبه - ۶ اردیبهشت شهرداری گرگان - الریاضی لبنان  مکان: بیروت، لبنان   فینال دوم چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت الریاضی لبنان- شهرداری گرگان  مکان: تهران - سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون   فینال سوم (در صورت نیاز) چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت شهرداری گرگان - الریاضی لبنان  مکان: بیروت، لبنان

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته