Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عنایت‌الله رحیمی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان سیدالشهدای شهرستان جهرم افزود: بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی سیدالشهدا (ع) با استفاده از تجهیزات و ظرفیت مناسب درمانی نقش اساسی در خدمات‌دهی به روند درمانی بیماران به ویژه مردم جنوب استان فارس دارد.

وی ابراز کرد: با توجه به پیشرفت و روند مناسب بیمارستان سیدالشهدا (ع)، امید است تا پایان سال این پروژه افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: مجموعه‌های الحاقی این بیمارستان که به همت خیران در حال ساخت و تکمیل شدن است و شامل مرکز تخصصی قلب و مرکز درمان ناباروری، ۲ مجموعه کاربردی و مورد نیاز جامعه است که به همت خیران شهرستان جهرم در حال احداث است.

 رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار احداث این بیمارستان به وسیله وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود، توقع است تا مسئولان وزارتخانه و پیمانکار مجموعه با برنامه‌ریزی مناسب روند تکمیل این مجموعه را سرعت ببخشند.

وی ابراز کرد: احداث این بیمارستان خدمت به مناطق جنوبی استان است، به ویژه در این ایامی که با کرونا مصادف شده است.

وی اظهار کرد: اگر امروز ما در مقابله با کرونا در بین کشورهای جهان جایگاه خوبی داریم به دلیل سرمایه‌گذاری‌های سنگینی است که دولت در بخش بهداشت و درمان اعم از تجهیز بیمارستان و تربیت کادر درمانی و... هزینه کرده است.

وی ادامه داد: لازم است تا تیم کنترل پروژه در کنار این طرح باشند و با ارائه گزارش هفتگی به پیمانکار، تاریخ افتتاح طرح را مشخص کنند.

وی بیان کرد: خدمات در سطح برتر و ارزنده باید در زمانی به بهره‌برداری برسد که مردم نتایج شیرین آن را بچشند و امیدواریم که طی یکسالی که از این دولت باقی‌مانده است، پروژه‌های کلان به بهره‌برداری برسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه گفت: برای سرعت بخشیدن به روند احداث بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی، در سه ماه اخیر بیش از ۱۳۰ نفر نیرو به این پروژه افزوده شده‌اند.

محمدجعفر علیزاده افزود: هزینه انشعاب آب این بیمارستان به اداره آب و فاضلاب پرداخته شده و تا قبل از افتتاح بیمارستان، تصفیه‌خانه فاضلاب آن نیز ساخته می‌شود.

وی اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در حال اجراست و تا دو هفته آینده، برنامه زمان‌بندی نهایی اجرای پروژه برای افتتاح را که قطعاً تا پایان امسال است، به استانداری فارس اعلام خواهد شد.

معاون اداره کل آب و فاضلاب استان فارس نیز در این جلسه گفت: به منظور حق انشعاب آب برای بیمارستان تاکنون ۲میلیارد تومان به حساب اداره آب و فاضلاب واریز شده است و این اداره بلافاصله آگهی مناقصه برای حفر چاه مورد نیاز را منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: لازم است سیستم پیش‌تصفیه آب نیز از طریق پیمانکار به منظور آبیاری فضای سبز احداث می‌شود.

وی ابراز کرد: سیستم آب این بیمارستان ۲ کیلومتر و سیستم فاضلاب، ۶کیلومتر تا شبکه شهری فاصله دارد و شرکت آب و فاضلاب در حال تأسیس شبکه برای رساندن آب به این پروژه است.

 به گفته وی پنج میلیارد تومان اعتباری که در سالهای قبل برای هزینه آب این پروژه در نظر گرفته شده باید به‌روزرسانی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس  نیز در این جلسه گفت: برای احداث این پروژه در سال جاری حدود هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون ۶میلیارد و ۸۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

حسن نوروزی  افزود: همچنین ۹۰ میلیارد تومان در طرح جهش تولید برای آن در نظر گرفته شده است.

در این جلسه درباره مشکلات جاده دسترسی، کانال دفع آب‌های سطحی، وضعیت آب و فاضلاب، بودجه، برق و تجهیزات مخابراتی این بیمارستان تصمیماتی گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه افزایش نیروهای پروژه بیمارستان به منظور شتاب بخشی به افتتاح آن را خواستار شد. 
محمدرضا رضایی کوچی افزود: باید پیمانکار تعداد نیروهای خود را برای اتمام این پروژه حداقل به ۳۰۰ نفر برساند و شیفت کاری آنها را افزایش دهد تا شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال باشیم

رضایی اظهار داشت: امروز که کشور درگیر بیماری کرونا شده است وجود و اتمام این پروژه ملی می‌تواند کمک بزرگی به بهداشت و درمان جنوب کشور بکند.

استاندار فارس را در این سفر، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران کل شرکت مخابرات، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، گاز و برق همراهی می‌کردند.

 شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی جهرم استانداری فارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی جهرم استانداری فارس بهداشت و سلامت دانشگاه های علوم پزشکی جهرم استانداری فارس بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید