Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال با گلزنی مقابله به یک رکورد ویژه با توپچی ها دست یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از درخشش فوق العاده در ترکیب دورتموند تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم گابنی این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ شدند اما نهایتا او در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود عملکرد پر نوسان آرسنال طی یکی دو فصل اخیر اما اوبامیانگ یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و همواره عملکرد درخشانی ارائه داده است. مهاجم ۳۰ ساله در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نیز آمار فوق‌العاده ای از خود به جای گذاشته و امید اول تیم لندنی برای گلزنی به حساب آمده است.

از دقایقی پیش اما دو تیم آرسنال و نوریچ در چهارچوب رقابتهای هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تا پایان نیمه اول با دو گل به سود توپچی‌های دنبال می‌شود. گل اول آرسنال اما توسط پیر امریک اوبامیانگ به ثمر رسید تا این بازیکن رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کند. اوبا حالا به بازیکنی از آرسنال تبدیل شد که در سریعترین زمان ممکن و با ۷۹ بازی به رکورد ۵۰ گل برای این تیم رسیده است.

پیش از اوبامیانگ به ترتیب تیری آنری بعد از ۸۳ و یان راین پس از انجام ۸۷ مسابقه برای آرسنال، توانسته بودند ۵۰ گل وارد دروازه حریفان تیم لندنی کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوبامیانگ لیگ برتر آرسنال لیگ برتر انگلیس پیر امریک اوبامیانگ آرسنال اوبامیانگ پیر امریک اوبامیانگ لیگ برتر لیگ برتر انگلیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس

آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

طرفداری | از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس 20 سال می‌گذرد.

20 سال پیش از چنین روزی (25 آوریل 2024)، آرسنال قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرد. در چارچوب هفته سی‌وپنجم فصل 04-2003 لیگ برتر انگلیس، تیم‌‌های تاتنهام و آرسنال در استادیوم وایت هارت لین مقابل هم قرار گرفتند و این جدال به‌یادماندنی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. ابتدا رابرت پیرس و پاتریک ویرا برای آرسنال گلزنی کردند و در ادامه جیمی ردنپ و رابی کین از شکست خانگی تاتنهام جلوگیری کردند، اما با توجه به فاصله 10 امتیازی آرسنال با چلسی (نایب قهرمان آن فصل)، توپچی‌ها در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر شدند.

قهرمانی زودهنگام آرسنال، آن‌ها را بی‌خیال بازی‌های باقی‌مانده لیگ نکرد و تیم قدرتمند آرسن ونگر برای کسب یک دستاورد تاریخی تا آخرین ثانیه مسابقات جنگید. آرسنال در سه هفته پایانی مقابل بیرمنگام، فولام و لسترسیتی هم تن به شکست نداد تا به عنوان اولین و آخرین تیم تاریخ پرمیرلیگ جام طلایی را به استادیوم هایبوری ببرد. این، قهرمانی، آخرین قهرمانی قرمزهای شمال لندن در لیگ برتر بود. آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

ویدیوی باشگاه آرسنال از بازی خاطره‌انگیز با تاتنهام    تصاویری ماندگار از جشن قهرمانی آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود