Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، محمداسلامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی راههای الیگودرز افزود: تخصیص اول این خسارات که نصف آن ملی و بقیه استانی بوده یکهزار و ۵۰۰  تومان است که تنها ۹۰۰ میلیارد تومان ان برای جاده جدید پلدختر- خرم آباد اختصاص یافت.

وی با اشاره به آسیب ۷۰۰ پل در سیل پارسال ادامه داد:  شاخص های توسعه و برخورداری را در طرح ابرار تهیه کرده ایم و اولویت های ما در لرستان تیم مدیریتی و نمایندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام ۱۰  نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی به لرستان گفت: طرح های مهم الیگودرز باید تا پایان سال و در فصل کاری انجام شود که مهمترین ان سه راهی شول آباد و تقاطع غیرهمسطح  و ۹ کیلومتر جاده  الیگودرز – داران است.

وی در خصوص تخصیص زمین برای طرح گردشگری حوضیان گفت: این طرح را باید برای لرستان و کشور به فرصت تبدیل کنید در غیراینصورت وزارت راه و شهرسازی با آن مخالفت می کند.

اسلامی ادامه داد: بهترین زمین ها در جوار سد وجود دارند و ملاحظات زیست محیطی و اجتماعی برای طرح لحاظ شده بنابراین باید کار فاخر انجام و به برکت تبدیل گردد نه اینکه ضایعه ای برای مردم شود.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه برای بازدید از طرح های راه‌سازی لرستان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه وارد الیگودرز شد.

به گزارش ایرنا وزیر  راه و شهرسازی در شهرستان الیگودرز ابتدا از راه های این منطقه بازدید می کند ودر جلسه ای به بررسی مشکلات راه های شهرستان می پردازند.

همچنین با توجه به اینکه اسلامی وزیر معین دولت در بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان است فردا پنجشنبه صبح جلسه اقتصاد مقاومتی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

بازدید از آزادراه در دست ساخت خرم آباد - اراک، راههای روستایی پلدختر، روند بازسازی برخی مناطق سیلزده این شهرستان نیز از دیگر برنامه های کاری وزیر راه و شهرسازی در لرستان است.

همچنین قرار است قطعه چهار جاده جدید پلدختر با حضور وزیر راه و شهرسازی  کلنگ زنی شود.

طول راههای لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد آیینی» از تکمیل ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده و بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با یادآوری اینکه برنامه امسال این شرکت، آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور است، گفت: با بهره‌برداری از ۲۵ هزار واحد نوسازی شده جدید، ۷۵ هزار واحد دیگر در برنامه تحویل در سال جاری قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود تا این رقم افزایش بیشتری یابد.

اجرای بسته تشویقی در ۸۲ درصد مساحت بافت‌های فرسوده شهر‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشوق‌های شهرسازی که امکان بومی‌شدن دارند در تسریع نوسازی‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند، توضیح داد: بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحد‌های مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهر‌ها در حال اجراست.

آیینی با یادآوری اینکه در سال گذشته آمار صدور پروانه در ۲۰۳ شهر کشور نسبت به سال پیش از آن افزایشی بود، گفت: بالاترین آمار صدور پروانه در ۱۰ سال گذشته در سال ۱۴۰۲ ثبت شد که این رقم در شهر تهران معادل ۲۳‌هزار واحد بوده است.

سهم بافت فرسوده شهری در ساخت و ساز شهری به ۲۱.۸ درصد رسید

وی ادامه داد: سهم بافت‌های فرسوده در کل ساخت و ساز‌های شهری کشور با ۲.۸ درصد رشد به ۲۱.۸ درصد رسیده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه نخست تا سوم را در سال گذشته در زمینه نوسازی به خود اختصاص دادند، گفت: از نظر تحقق برنامه بازآفرینی شهری شهر‌های تهران، مشهد و کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد