Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضا بیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: سطح بندی در مقابله با کرونا موجب خلل در تصمیم گیری ها، کاهش سرعت انجام کارها و  کمبود امکانات شده است.  

وی افزود: برای گذر از این وضعیت، پیش بینی ها بر اساس واقعیت ها باید باشد، تا کمبود بودجه نداشته باشیم.  

وی همچنین با بیان اینکه تورم در شهریور امسال به شدیدترین شکل بیشتر خود را نشان خواهد داد، گفت: باید مسوولان با حضور در صحنه و استفاده از تمام امکانات مانع تورم بیشتر در جامعه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیگی با اشاره به اینکه مردم نیازمند عدالت هستند، گفت: با حفظ فرصت های شغلی در شرایط کنونی باید به سمت جهش تولید حرکت کنیم  و با تمام امکانات تلاش کنیم تا پرچم اشتغال برافراشته شود.  

وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ فرصت های اشتغال و راه اندازی مجدد برخی واحدها با توجه ویژه امکان پذیر است، اظهار کرد: مجلس فعلی در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود و تلاش های موثری را برای رفع مشکلات خواهد داشت.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: به خاطر امانت داری رای مردم آذربایجان شرقی در انتخابات مجلس شورای از فرمانداری شهرستان تبریز تقدیر می کنم.  

برچسب‌ها کرونا مجلس شورای اسلامی تبریز جلسه شورای اداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مجلس شورای اسلامی تبریز جلسه شورای اداری کرونا مجلس شورای اسلامی تبریز جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود