Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جواد خلدنوش مدیر جهاد کشاورزی نوشهر با اشاره به اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز با همکاری کانون بسیج مهندسان کشاورزی و اداره ترویج جهاد کشاورزی نوشهر، گفت: این طرح با بکارگیری ۲۰ فارغ التحصیل بخش کشاورزی شامل ۱۵ کارشناس زراعت و ۵ کارشناس دامپروری با شروع کشت و کار در زمین‌های کشاورزی و دامداری ها، فعالیت خود را در کنار کشاورز و دامدار آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاوری شهرستان نوشهر افزود: با بکارگیری مهندسان بخش کشاورزی در اجرای طرح نظام نوین ترویج و ارتقاء دانش، مهارت، افزایش توان تولید و کاهش هزینه‌ها و همچنین توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی با اهداف اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید با برگزاری دوره‌های آموزشی ترویجی و مهارتی اجرای سایت‌های مشارکتی از قبیل مدرسه در مزرعه، شتاب بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی نوشهر بسیج همگام با کشاورز جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی

محمدخزایی مدیر جهاد کشاورزی کنگاور گفت : این شهرستان با دارا بودن حدود ۵۰ درصد سطح زیر کشت کاملینا و حدود ۲۵ درصد سطح زیر کشت کلزای استان مهمترین قطب تولید دانه‌های روغنی در کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: محصول کاملیا و کلزا به صورت تضمینی با نرخ مصوب توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با بیان اینکه دانه روغنی کاملینا از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم برخوردار است، ادامه داد: این محصول از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرما است که در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت قابل توجهی دارد.

خزایی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می‌تواند محصول مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم باشد و بازده و سودآوری مناسبی در این اراضی داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی