Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کرمان با اشاره به بهره‌برداری از بوستان سراج در دهه کرامت گفت: پویش "هر هفته یک افتتاح" در شهرداری کرمان آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید‌مهران عالم‌زاده شامگاه چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از بوستان سراج در شهر کرمان اظهار داشت: در این آیین و همزمان با دهه کرامت طرح‌‌های بوستان سراج و بهسازی میدان رسالت به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز به کار پویش "هر هفته یک افتتاح" در شهرداری کرمان خبر داد و گفت:برای نوروز امسال ساخت و افتتاح 15 بوستان در نقاط مختلف شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره‌برداری از این بوستان‌ها به تعویق افتاد.

شهردار کرمان افزود: امشب به‌مناسبت میلاد با‌سعادت امام رضا(ع) بوستان سراج که به نام یکی از القاب امام هشتم نام‌گذاری شده است و همچنین میدان رسالت که پس از سال‌ها بهسازی شده است به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمان: 2 کارخانه تولید آهن اسفنجی در استان کرمان احداث می‌شودشهردار کرمان: اجرای هتل بام کرمان منتظر تایید سازمان میراث فرهنگی است20 هزار میلیارد تومان پروژه‌های صنعتی و معدنی در استان کرمان افتتاح می‌شود

وی با بیان اینکه از آنجا که شهروندان برای گذران اوقات فراغت و تفریح به بوستان‌ها مراجعه می‌کنند ساخت بوستان‌ها در سطح شهر اهمیت فراوانی دارد گفت: نوروز سال گذشته نیز 20 بوستان در شهر کرمان به بهره‌برداری رسید.

عالم‌زاده خاطر‌نشان کرد: در این دوره از مدیریت شهری توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تردد و استفاده افراد دارای معلولیت در دستور کار قرار گرفته و در تمام پروژه‌ها تلاش شده تا مسیرها و فضاهای ویژه این افراد در نظر گرفته شود.

وی از افتتاح بوستان‌های خبرنگار، شب‌بو، زریسف، نرگس، ارغوان، شیراز، بلدالامین و آفتاب در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: همچنین پیاده‌راه سلامت و بوستان‌های بهسازی‌شده شهید مرتضوی، شهریار، بوستان معلم و محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت امام رضا (ع) استان کرمان بیشتر بخوانید... ۲ مدرسه استثنایی شرق استان کرمان به بهره‌برداری رسید استاندار کرمان: عملیات احداث شهر نوآوری استان کرمان اجرایی می‌شود واکنش استانداری کرمان به گزارش تسنیم؛ مطالبه مردم بخش چترود ‌مورد توجه قرار می‌گیرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع استان کرمان دهه کرامت امام رضا ع استان کرمان بهره برداری استان کرمان بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه از چهارراه مهدیه تا تقاطع شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین سعید اظهار کرد: در فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه از چهارراه مهدیه تا تقاطع شهید سلیمانی، دوطرف خیابان به متراژ ۲۹۰۰ متر جدول‌گذاری و پیاده‌روهای این خیابان به میزان ۶۵۰۰ مترمربع، بهسازی و فرش‌موزائیک خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول ساماندهی این خیابان، پیاده‌روسازی حدفاصل چهارراه ابوحامد تا چهارراه مهدیه به‌متراژ ۴۸۰۰ مترمربع فرش‌موزائیک تعویض و رفیوژ میانی این محدوده به طول ۸۵۰ متر بهسازی شد.

کد خبر 746816

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان