Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@09:41:56 GMT

نوید محمدزاده، از بازیگری تا تولید عطر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۲۳۱

نوید محمدزاده، از بازیگری تا تولید عطر

حضور در بیش از ۳۰ اثر تئاتر همچون:

پسران آفتاب، ماه در آب، ماه در مرداب، نورگیر، دل سگ، دکلره، ستوان اینیشمور، آخرین نامه، خدای کشتار، فلیک، بینوایان، مرد بالشتی، شکلک و غیره.

برخی از فیلم‌ها و آثار سینمایی نوید محمدزاده:

فیلم متری شیش و نیم که در سال ۹۷ اکران شد، سرخ پوست، مغزهای کوچک زنگ زده، خفه‌گی، بدون تاریخ بدون امضا، ابد و یک روز، خشم و هیاهو، لانتوری، ناهید، سیزده، عصبانی نیستم، لرزاننده چربی و فیلم در میان ابرها که مربوط به سال ۸۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند و بازیگر کشورمان به افتخارات زیادی دست‌یافته و تاکنون هفت بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بوده است. نوید محمدزاده در سال‌های ۹۴ و ۹۵ موفق شد جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در جشنواره فیلم فجر برنده شود. وی در جشن‌های خانه سینما نیز جوایز مختلفی را به خود اختصاص داده است. با توجه به استعداد و ذوق هنری این بازیگر کارکشته انتظار می‌رود که در سال‌های آتی نیز نامزد دریافت جوایز مختلفی شود.

زندگی شخصی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در فروردین ۱۳۶۵ در شهر ایلام به دنیا آمد. او وارد زندگی زناشویی نشده و مجرد است. این بازیگر در انتخاب نقش‌ها دقت زیادی دارد و برای تصمیم‌گیری در مورد فیلم‌ها و تئاترها خطوط حرفه‌ای خودش را رعایت می‌کند. از زندگی شخصی نوید اطلاعات چندانی در دسترس نیست و به‌جز برخی شایعه‌ها و خبرهای کلی، اکثر اخباری که از او به گوش می‌رسد در مورد فعالیت‌های هنری است.

نوید محمدزاده و تولید عطر

در سال‌های اخیر نوید محمدزاده در تبلیغات و فعالیت‌های اقتصادی حضور پررنگ‌تری پیدا کرده است. این چهره برای یکی از شرکت‌های تولید آبمیوه تبلیغ کرد که این موضوع خبرساز شد. مدتی بعد او به تولید عطر اقدام کرد و عطر اختصاصی خودش را با برند نوید محمدزاده روانه بازار کرد. این عطر در تاریخ ۱۰ تیر ۹۹ لانچ شد. عطر نوید اولین بار توسط شرکت سفیر روانه‌ی بازار شد تا طرفداران او بتوانند این عطر را به یادگار از نوید در دو مدل عطر زنانه نوید محمدزاده For Her و عطر مردانه نوید For Him خریداری کنند. او در تبلیغ این عطر می‌گوید که “بماند به یادگار، از من به تو”.

در توصیف این عطرها، که بسیار خبرساز شد و شوخی‌های جالبی را در توییتر و شبکه‌های مجازی رقم زد، اعلام‌شده که عطر مردانه نوید محمدزاده از خانواده بویایی تلخ و خنک است و در آن از رایحه‌ی ادویه‌ها استفاده شده است. مدل زنانه آن نیز شیرین و ملایم است که از رایحه‌های میوه‌ای و گل‌ها استفاده شده.

تولید این عطر اتفاق جالبی بود که توسط یک بازیگر سینما رقم زده شد و موردتوجه بسیاری از مردم و هنرمندان قرار گرفت. با توجه به نقش‌های او در سینما که معمولاً سبک‌های سنگین و گاها خشنی را اجرا کرده، حضور در تولید یک عطر حرکتی متفاوت و سنت شکنانه بوده است.

همکاری نوید محمدزاده با کارگردان‌های سرشناس

نوید محمدزاده در فیلم‌های مختلف با کارگردان‌های مختلفی همکاری داشته است. او در سال ۹۷ و در فیلم متری شیش و نیم با سعید روستایی کار کرد. در سرخ پوست با نیما جاویدی و در مغزهای کوچک زنگ زده با هومن سیدی. در سال ۹۵ خفه‌گی را با فریدون جیرانی و بدون تاریخ بدون امضا را با وحید جلیلوند روی پرده‌ی سینما برد. سال ۹۴ که برای او بسیار پرکار بود با سه فیلم ابد و یک روز، خشم و هیاهو و لانتوری به پایان رسید که کارگردان این فیلم‌ها به ترتیب سعید روستایی، هومن سیدی و رضا درمیشیان بودند. او از سال ۸۷ تا ۹۳ نیز با کارگردان‌های دیگری همچون آیدا پناهنده، محمد شیروانی و روح‌الله حجازی همکاری داشت.

نظر نوید محمدزاده در مورد کار با کارگردان‌ها

نوید محمدزاده در یکی از مصاحبه‌های خودش اعلام کرده که:

یک بازیگر باید با آدم‌های مختلف کار کند و تجربه‌های مختلف پیدا کند. بازیگرانی هستند که تنها با یک گروه یا نهایتاً با گروه دیگری که دوست همان گروه است کار می‌کنند. من در همه‌ی کارگردانانی که با آن‌ها کار کرده‌ام ویژگی‌های خاصی را دیده‌ام.

مثلاً مهرداد کوروش نیا کسی بود که یک‌ماه‌ونیم، هفت شب تا یک بامداد می‌رفتیم در خانه‌اش تمرین می‌کردیم. این تیپ کار، کار خانوادگی است. به خاطر همین هم تماشاچی معمولاً ارتباط خوبی با کارهایش برقرار می‌کند.

خانم کیخایی هم که کار «یک دقیقه سکوت» را با ایشان کار کردیم کارگردان فوق‌العاده‌ای است که بسیار به جریان آقای یعقوبی نزدیک است. همین‌طور اشکان خیل‌نژاد که شاگرد آقای یعقوبی بوده. یعنی همان شیوه‌ای که به بازیگر اعتماد می‌شود.

در این حالت بازیگر آزادی‌عمل دارد و کارش توسط کارگردان روتوش می‌شود. محمد یعقوبی به قدری باهوش است که حتی می‌داند تو را در چه نقشی قرار دهد. حتی جایی که خودت هم ممکن است فکرش را نکنی. فارس باقری هم کارگردانی است که شیوه‌ی خودش را دارد. باید یک بازی مینی‌مال را انجام بدهی و آن هم تجربه‌ی جالبی بود.

نوید محمدزاده در گفتگوهایی که انجام داده همواره با فروتنی اعلام داشته که هیچگاه این ادعا را ندارد که بهترین بازیگر است و فقط معتقد است که بازی او شبیه هیچ‌کس دیگری نیست و مختص خودش است. او در یکی از اظهارنظرهای خود گفته که: به این ایمان دارم و می‌گویم که وقتی خداوند آدم‌ها را در شکل‌های مختلف می‌آفریند پس ما هم باید رفتارهای مختلفی داشته باشیم. من هیچگاه از کسی تاثیر نگرفته‌ام و سعی بر این داشته‌ام که همواره خودم باشم.

فعالیت‌های متفاوت نوید محمدزاده

به هر حال نوید محمدزاده طرفداران خود را همواره میخکوب کرده است. چه روی صندلی سینما و چه در زمینه‌ی خرید عطر. او همواره با کارهای متفاوت و ژانرهای جالب توجه معرفی شده و شاید بازی در تبلیغات مختلف و تولید برند عطری را نیز بتوان در ادامه‌ی فعالیت‌های متفاوت و هیجان‌انگیز او قلمداد کرد.

کد خبر 527371

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوید محمدزاده کارگردان ها فیلم ها ی خودش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساعت 20 سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نوید محمودی پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت را برعهده داشته است.

فیلم‌های «ویلای ساحلی» و «حدود 8 صبح» برنامه روز اکران آنلاین فیلم‌نت هستند.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها