Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور حبیب‌زاده روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در بوکان اظهار داشت: راه، محور توسعه و آبادانی است و نامناسب بودن راه روستایی در این شهرستان شایسته مردم این منطقه نیست و مردم باید از راه مناسب و آسفالته برخودار باشند.

وی از فرسوده بودن ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوکان انتقاد کرد و افرود: ماشین آلاتی که در این اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند، فرسوده بوده و جوابگوی وضعیت شهرستان بوکان نیست و باید برای این امر مهم مسوولان استانی برای به روز رسانی ماشین آلات فکر اساسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال گذشته ۷۶ نفر در محورهای مواصلاتی بوکان به علت تصادف جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: نامناسب بودن محوراهای مواصلاتی، وصل بودن به کریدور شمال - جنوب و سنگینی ترافیک و کم عرض بودن جاده باعث افزایش تصادفات جاده ای در بوکان شده است.

وی گفت: با وجود تصادفات متععد در این شهرستان  پروژه های راه سازی  مانند بزرگراه‌ بوکان - میاندوآب، بوکان - سقز و کنارگذر پس از  یک دهه هنوز به اتمام نرسیده است.

عمر ناوگان راهداری در آذربایجان‌غربی بیش از ۲۵ سال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: کل ناوگان راهداری این استان در وضعیت مناسبی است و عمر آن بیش از ۲۵ سال برآورد می‌شود.

ارسلان شکری در خصوص راه های روستایی استان ادامه داد: امسال طرح های خوبی در بخش راه روستایی در دست اجراست که با اتمام این طرح‌ها برخورداری خانوارهای روستایی استان از راه آسفالته، طی سال جاری به ۹۴ درصد خواهد رسید.

وی از اصلاح ۴۴ نقطه حادثه خیز استان خبر داد و افزود: از مجموع این تعداد نقطه حادثه خیز ۲ نقطه مربوط به شهرستان بوکان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در خصوص ترمیم ماشین آلات راهداری بوکان قول تحویل یک دستگاه لودر و یک دستگاه کمپرسی به راهداری بوکان و نیز اجاره ماهیانه یک دستگاه گریدر موافقت کرد.

شکری، با روکش آسفالت راه‌های اصلی بوکان - سقز به طول ۳.۵ کیلومتر، بوکان - شاهین‌دژ به طول ۳.۳ کیلومتر و مسیر  بوکان - میاندوآب به طول پنج کیلومتر موافقت کرد و اظهار داشت: آسفالت راه روستایی گندمان و گوله به طول پنج کیلومتر، احداث دور برگردان در مسیر بوکان - سقز در نزدیکی ایست بازرسی شهید رجایی و روکش و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۰ کیلومتر در سال جاری موافقت کرد.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد که دارای ۷۸۰ کیلومتر است که ۱۴۲ کیلومتر آن راه اصلی و فرعی درجه یک ومابقی ۶۳۸ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی بوکان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی بوکان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد

سوران ایوبی سرپرست مرکز‌بهداشت بوکان با اشاره به اجرای طرح سلامت‌نوروزی در این شهرستان، گفت: همزمان با ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع موادغذایی‌تاریخ‌مصرف‌گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و معدوم شد و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت بوکان بیان کرد: همچنین در ایام نوروز ۵ هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه‌برداری‌میکروبی آب‌شرب، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی و ۵ هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت‌نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین امسال با هدف حفظ و ارتقای‌سلامت‌عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اجرا شد.

بوکان با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند