Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:18:21 GMT

اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان‌ آبادانی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۳۴۰

اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان‌ آبادانی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آبادان بابیان اینکه این زوج‌های جوان از پیش شناسایی شده اند گفت: ما قصد داریم شرایط آغاز زندگی مشترک را برای این زوج‌ها آسان‌تر کنیم.

سرهنگ احمدی افزود: درصورت تمایل زوج‌های جوان به شروع کسب وکار وام‌های در راستای آسان سازی راه اندازی کسب و کارهایشان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا سپاه هم با بیان اینکه کانون یک خانواده محبت، عفت و عقل و معیشت زوج‌ها است گفت: با توزیع این جهیزیه‌ها قصد داریم که ساده زیستی را در کنار ازدواج آسان بین زوج‌های جوان رواج دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت قانون سزار کلینیک سینا اطهر سند همکاری 25 ساله ایران و چین خوزستان آبادان جهیزیه زوج های جوان پرونده اکبر طبری دهه کرامت قانون سزار کلینیک سینا اطهر سند همکاری 25 ساله ایران و چین زوج های جوان زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!