Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:36:02 GMT

بوستان بانوان قزوین ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۴۰۱

بوستان بانوان قزوین ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سید محمد علمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط فعلی هیچ‌گونه وقفه در ساخت این بوستان بوجود نیامده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال آماده بهره‌برداری باشد.

وی اعتبار احداث این طرح عمرانی را ۱۴۷ میلیارد ریال اعلام و یادآورشد : بوستان بانوان یکی از نیازهای اساسی مردم منطقه بوده و با احداث این مجموعه تفریحی علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و بهره‌مندی شهروندان از این فضاها، به مجموعه‌های تفریحی شهر نیز افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمی با اشاره به اینکه این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم احداث این پارک بتواند فضایی امن و آرامی برای حضور بانوان شهر در بوستان‌ها را فراهم کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه ایجاد محیط‌هایی مخصوص بانوان و برطرف کردن این نیاز به حق زنان از وظایف شهرداری‌ها است، گفت : این طرح یکی از فضاهای تفریحی و ورزشی است که توسط شهرداری برای مختص بانوان ساخته می‌شود.

وی افزود: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان ، پیست دوچرخه سواری ، آمفی تئاتر روباز و اماکن ورزشی در این بوستان پیش بینی شده است.

عملمی یادآورشد: در سال های گذشته شهرداری های مناطق ۲ و ۳ قزوین نیز اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو کرده اند.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها شهرداری قزوین پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین پارک شهر شهرداری قزوین پارک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: شبکه آبیاری و زهکشی البرز که با هدف توزیع مناسب و بهینه آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی به ۵۲ هزار هکتار از کشتزار‌های شهرستان‌های سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ طراحی شده با اجرای بخشی از زیرساخت‌ها در سال گذشته به پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی رسیه است.

حیدر داوودیان افزود: شبکه آبیاری و زهکشی البرز که طی سال‌های اخیر نیز نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز کشاورزان این مناطق داشت با ادامه عملیات اجرایی در سال گذشته برای فصل کشاورزی جاری با توان بیشتری آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی را به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش منتقل می‌کند.   او ادامه داد: ۲ هزار متر زهکش این شبکه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و حدود ۸۰۰ متر از رودخانه سیاهرود نیز برای انتقال بهینه آب از سد آیت‌الله صالحی مازندرانی به پایین‌دست با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پارسال لایروبی شد.   مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: ساخت کانال‌های شبکه آبیاری و زهکشی البرز نیز در سال گذشته ادامه یافت و ۷۰۰ متر کانال ساخته شد.   به گفته داوودیان مجموع طول کانال اصلی، کانال درجه یک و کانال درجه ۲ در شبکه آبیاری و زهکشی البرز تا پایان سال گذشته به ۹۰ کیلومتر رسیده و در قالب این طرح تا کنون ۲ دستگاه سد انحرافی و حدود ۸۰۰ دستگاه سازه هیدرولیکی ایجاد شده است.   داوودیان با بیان این‌که ۵۰۰ متر خط انتقال آب کانال البرز به سیاهرود با لوله بتنی به قطر ۱۲۰۰ میلیمتر نیز در سال گذشته اجرا شد، گفت: با بهره‌برداری کامل از کانال انتقال آب سد البرز به سیاهرود توان و میزان اثرگذاری شبکه آبیاری و زهکشی البرز در بهبود وضعیت کشاورزی جویبار افزایش یافت و ۲ هزار هکتار از کشتزار‌های جویبار از تنش آبی خارج شد.   مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: سال گذشته در مجموع برای اقدامات عمرانی مرتبط با شبکه آبیاری و زهکشی البرز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و در تلاش هستیم که با افزایش اعتبارات تخصیصی برای این طرح مهم طی سال جاری سرعت تکمیل آن را افزایش دهیم.

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود