Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احمد هاشم آبادی سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همزمان با شب و روز میلاد حضرت رضا (ع) حجم برنامه‌ها و ارتباطات زنده تلویزیونی به شکل فزاینده‌ای بالا خواهد رفت.

او درمورد پخش ویژه برنامه تشرف از شبکه یک در دو نوبت ساعت ۱۷ و حوالی ساعت ۲۴ با حضور چهره‌های شاخص تلویزیونی از استیج پشت بام صحن انقلاب اسلامی، افزود: این برنامه توسط گروه معارف شبکه یک سیما با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه بر روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی پخش ویژه برنامه اذانگاهی تا آسمان و ویژه برنامه بهشت هشتم را از سیمای خراسان از دیگر بستر‌های زیارت از راه دور با همکاری سیمای خراسان رضوی عنوان کرد و ادامه داد: شبکه قرآن نیز با پخش ویژه برنامه ایوان بهشت هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ میهمان منازل علاقه‌مندان است.

هاشم آبادی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ایام، بیان کرد: "به تو از دور سلام" که از سه شب پیش آغاز شده است هر شب حوالی ساعت ۲۴ از شبکه دو پخش می‌شود و تا روز میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت؛ "آسمون هشتم" نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از شبکه افق بر روی آنتن می‌رود.

او با اشاره به همکاری شورای معارف سیما در برقراری ارتباطات زنده با شبکه‌های مختلف، تصریح کرد: با همکاری این مجموعه در ایام دهه کرامت تاکنون ارتباطات زنده‌ای با شبکه‌های مختلف سیما، چون شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، سلامت، آموزش، قرآن، تماشا و جام جم داشته ایم و این ارتباطات همچنان با حجم بیشتر و با استقرار دومین واحد سیار صدا و سیما در شب و روز میلاد حضرت رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تاکید کرد: پخش ویژه برنامه "شمس الشموس" از شبکه الاهواز و"ماهتاب" از شبکه ولایت از برنامه‌هایی است که در این ایام در گستره بین‌المللی از بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) بر روی آنتن می‌رود.

هاشم آبادی برقراری ارتباط با شبکه‌های بین المللی در قالب اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه دانست و اظهار کرد: در این ایام با پخش ویژه برنامه ثامن الححج از شبکه‌های الکوثر، المعارف، النعیم و شبکه امام رضا (ع) بر بستر اینترنت میزبان ارادتمندان علی بن موسی الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی هستیم.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیارت امام رضا ولادت امام رضا ائمه اطهار آستان قدس رضوی پخش ویژه برنامه ارتباطات زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و لاتزیو امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و لاتزیو

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747117

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات