Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: حق مناطق جنگی برای بازنشتگان باید در مجلس شورای اسلامی حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص حق مناطق جنگی برای بازنشستگان، اظهار داشت: حق مناطق جنگی برای بازنشستگان نیازمند قانون و تغییر قانون برنامه ششم دارد.

وی ادامه داد: برای برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی باید در مجلس کاری صورت بگیرد والا کاری از دست دولت ساخته نیست هر چند ما می‌توانیم پیشنهاد دهیم که دولت این را لایحه بدهد، ولی واقعیت این است که این موضوع باید در مجلس صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: موضوع برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی فعلا به صورت لاینحل باقى‌مانده است در این راستا دو پیشنهاد ارائه می‌شود یا اینکه دولت پیشنهاد دهد و یا نمایندگان در صحن مجلس طرحی بدهند که این قانون اصلاح شود، فعلا در حال حاضر این موضوع باید در مجلس حل شود.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مجلس حق مناطق جنگی بازنشستگان استاندار بازوند حق مناطق جنگی باید در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ بارش‌های سیل آسا در راه خوزستان

استاندار خوزستان با بیان اینکه محورهای پل زال به اندیمشک، ایذه به لردگان و اندیکا به تاراز از مسیرهایی است که در معرض بیشترین تاثیر از بارش‌های پیش رو هستند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم در بازه زمانی سه‌شنبه شب تا چهارشنبه ظهر از سفر خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌از اهواز، نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب؛ استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی روز سه‌شنبه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد و انتظار می‌رود در اثر فعالیت این سامانه بارشی شاهد نزولات سنگینی در بالادست و مناطق پایین‌دست سدها و بروز آبگرفتگی باشیم.

وی افزود: این نوبت از بارش‌ها برای تامین آب کشاورزی و شرب استان، مواهب و منافع بسیاری به دنبال خواهد داشت و پیش‌بینی شده بین 50 تا 170 میلیمتر بارش در بالادست خواهیم داشت که می‌تواند استان را سیراب کند.

حسینی محراب ادامه داد: در عین حال این سامانه بارشی احتمالا مشکلاتی برای پایین‌دست به وجود خواهد آورد و آبگرفتگی‌هایی در مناطق مختلف خواهیم داشت؛ اما امیدواریم مسئولان ذی‌ربط ستاد بحران سازمان‌های امدادی و اقشار مختلف مردم آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد وارد آمدن آسیب به زندگی مردم نباشیم.

استاندار خوزستان گفت: تخلیه آبگرفتگی از سطح شهر در صورتی که بارش به میزان 60 تا 70 میلی‌متر باشد طبعاً به مقداری زمان نیاز دارد، البته در مناطقی که قبلا آبگرفتگی داشتیم بخش زیادی از مشکلات حل شده است، ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد. در جلسه گذشته به حدود 60 نقطه در اهواز اشاره شد که دچار آبگرفتگی شده و تعدادی از آنها مشکل‌شان رفع شده، اما آنچه که باید حتماً اتفاق افتد آمادگی دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی در شرایط بحران است.

حسینی محراب عنوان کرد: در جلسه امروز تدارک و بسیج امکانات، نیروها و ماشین آلات برای تخلیه آبگرفتگی و هدایت آن به ایستگاه‌های پمپاژ و رودخانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وظایف دستگاه‌های مختلف تقسیم بندی شد.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان ادامه داد: از نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، بسیج و فراجا در بخش‌های مختلف خواسته شد آمادگی داشته باشند که اگر برخی مناطق به کمک نیاز داشتند، اقدامات لازم صورت گیرد.

حسینی محراب افزود: در اثر رعد و برق و بارش‌ها ممکن است در برخی مناطق قطعی برق و متعاقب آن قطعی آب نیز داشته باشیم که به مسئولان تاکید شد ژنراتورهایی در کنار ایستگاه‌های پمپاژ آب تعبیه کنند که در زمان قطعی برق بتوانند جبران کنند و امیدواریم با کمک مردم و خودداری از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی، مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و نقاط مستعد خطر، خسارات به حداقل ممکن برسد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه محورهای پل زال به اندیمشک، ایذه به لردگان و اندیکا به تاراز از مسیرهایی است که در معرض بیشترین تاثیر از بارش‌های پیش رو هستند، گفت: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در بازه زمانی سه‌شنبه شب تا چهارشنبه ظهر از سفر خودداری کرده و پس از تثبیت شرایط جوی اقدام به مسافرت کنند.

وی افزود: مرخصی تمام مدیران و اکیپ‌های امدادی و ستاد بحران دستگاه‌ها تا پایان بارش‌های پیش رو لغو شده است و پس از بارش‌ها مرخصی تشویقی برای جبران تلاش‌های آنها لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های گردشگری از مهمترین اقدامات سال آینده
  • بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مابه التفاوت پاداش
  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • هشدار؛ بارش‌های سیل آسا در راه خوزستان
  • روند رو به رشد اقتصادی در خراسان جنوبی
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • بلاتکلیفی تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال/ قول مساعد مجلس برای اصلاح شرایط رزیدنت‌ها
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار مرکز و موسسه درمانی کرمانشاه