Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهاد راه‌اندازی بخش خبر دانشگاه در شبکه استانی صداوسیمای مرکز سمنان ارائه شده که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «انفعال صداوسیمای استان سمنان در پوشش موفقیت‌های دو دانشگاه برند استان»، پیگیری این مسأله را درخواست کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سوژه آمده است: «کمتر استانی در ایران داریم که هم‌زمان دو دانشگاه برند، معتبر و موفق داشته باشد. بارها موفقیت‌های دو دانشگاه سمنان و شاهرود را در رسانه‌های کشوری نیز مشاهده کرده‌ایم؛ اما اساساَ از صداوسیمای استان چیز زیادی ندیده‌ایم»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

پیگیری‌های خبرنگار فارس از روابط‌عمومی دانشگاه سمنان برای بررسی چرایی این امر، حاکی از ابراز رضایت مسؤولان این دانشگاه از صداوسیمای مرکز سمنان است. آنها می‌گویند: رابطه دانشگاه سمنان و رسانه‌ها از جمله صداوسیما در دوره فعلی خوب بوده و برداشت ما این است که اخبار دانشگاه در رسانه‌های مختلف استان سمنان پوشش خوبی داده می‌شود.

در روابط عمومی دانشگاه سمنان، اقدامات متعددی در این راستا انجام شده که از جمله می‌توان به اطلاع‌رسانی گسترده فعالیت‌های دانشگاه در فضای مجازی و گروه‌های خبری اصحاب رسانه استان، برگزاری مراسم روز درهای باز دانشگاه، دعوت از اصحاب رسانه جهت پوشش خبری رویدادهای دانشگاه، اطلاع‌رسانی پیامکی و... اشاره کرد.

اما در مورد صداوسیما به طور ویژه تقریباَ همه رویدادهای مهم دانشگاه به آنها اطلاع داده می‌شود و حتی پیشنهاد راه‌اندازی بخش خبر دانشگاه در شبکه استانی نیز ارائه و یک جلسه در بالاترین سطح ممکن با مسؤولان صداوسیما برگزار شده است.

این طرح تاکنون به دلایلی چون منوط شدن کار به ارسال اخبار دانشگاه‌های مختلف استان، نیاز به تلاش بیشتر از سوی همکاران دانشگاه‌های دیگر در زمینه ارسال اخبار برای صداوسیما، کمبود خبرنگار و نبود خبرنگار ویژه حوزه دانشگاه در صداوسیما و...  اجرایی نشده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی بخش خبر دانشگاه در شبکه استانی باشیم.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه سمنان صداوسیما شبکه کمبود خبرنگار شبکه استانی بخش خبر رویدادهای دانشگاه اطلاع رسانی پیامکی اطلاع رسانی دانشگاه سمنان دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان