Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:27:53 GMT

مهم‌ترین حوادث جاده‌ای ۲۴ ساعته گذشته اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۶۳۸

مهم‌ترین حوادث جاده‌ای ۲۴ ساعته گذشته اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ تن در تصادفات ۲۴ ساعته گذشته اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: در این حادثه که دو دستگاه پراید، یک دستگاه زانتیا و یک خودروی میتسوبیشی با یک دیگر برخورد داشتند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲۹ دقیقه بامداد روز پنجشنبه به اورژانس اعلام شد، افزود: این تصادف زنجیره‌ای شش نفر مصدوم شامل پنج نفر آقا و یک نفر خانم را بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان اضافه کرد: بعد از اعزام پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در اتوبان آقابابایی مصدومین به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک خودروی ۲۰۶ در نجف آباد گفت: در این حادثه که در ساعت ۲:۲۱ بامداد روز پنجشنبه به اورژانس اعلام شد، پنج نفر مصدوم شدند.

عابدی ادامه داد: مصدومین شامل پنج نفر خانم ۲۲ سال بعد از اعزام آمبولانس به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.

وی همچنین در خصوص حادثه انحراف یک خودرو پژو در جاده مجلسی به بروجن گفت: این حادثه ساعت ۳:۴۶ دقیقه بامداد روز پنجشنبه به اورژانس ۱۱۵ اعلام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت پنج نفر در این حادثه اضافه کرد: مصدومین شامل دو نفر مرد، دو نفر خانم و یک دختربچه به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند.

کد خبر 431658

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس ۱۱۵ اصفهان سخنگوي اورژانس تصادفات رانندگی تصادفات جاده ای حادثه حوادث جاده ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پنج نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز بر اثر واژگونی خودرو پراید روی داد که منجر به مصدوم شدن ۴ سرنشین این خودرو شد و ۲ نفر از مصدومان قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس جان باختند.

سید حمید حسینی افزود: با اعلام این حادثه به اورژانس، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از مردم و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی و  رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی سفری خوب و خوش و خاطره‌ای شیرین از نوروز ۱۴۰۳ را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • ۵۲۵ نقطه حادثه‌خیزِ جاده‌ای رفع خطر شد