Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@11:04:58 GMT

پلیس ۱۰ سارق مسلح را در جنوب شرق کشور دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۶۷۳

پلیس ۱۰ سارق مسلح را در جنوب شرق کشور دستگیر کرد

 سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۰ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، دلگان و چابهار با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌هایی مختلف دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه پژو۴۰۵، چهار دستگاه موتورسیکلت، ۱۱دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مربوطه و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف مغازه، یک فقره سرقت به عنف موتور سیکلت، یک فقره سرقت کیف پول و پنج فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به ۶۶ فقره سرقت کابل های برق در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد، اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سیم و کابل برق در محدوده شهرک شهید رجایی و قطعی مکرر شبکه برق‌رسانی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق سوخته کشف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او  به 66 فقره سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف مشهد و فروش اموال مسروقه به 3 مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری افراد مالخر، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق کافو‌های مخابراتی در آبادان
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد