Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد وفائی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با نماینده ولی فقیه گفت: استان کرمان در حوزه مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی رتبه اول کشور را دارد.

او گفت: در این حوزه بیش از ۹۰ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی رضوی در رده‌های کودک، نوجوان و بزرگسال و رشته‌های مختلف شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی با بیان اینکه ۱۰۰ کتابخانه عمومی در سطح استان کرمان فعال است گفت: به طور متوسط ۹۰۰ شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی در هر کتابخانه استان داریم که تا پایان تیرماه برگزاری مسابقه جمع بندی و برگزیدگان معرفی و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: طی سه ماه گذشته ۱۵۰ کلیپ توسط همکاران کتابدار ما در سطح استان کرمان تولید و در فضای مجازی توزیع شد و ۲۰۰ مورد معرفی کتاب در این ایام صورت گرفته است.

همچنین حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان نیز در این دیدارگفت طرح ملی سه شنبه‌های تکریم با محوریت مسجد و امام جماعت در محله‌ها اجرا می‌شود.

او افزود: تشکیل ستاد‌های مردمی مسجد و محله، تبلیغات و فضاسازی مسجد و کانون ها، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، برگزاری زیارت مجازی امام رضا و حضرت معصومه علیهما السلام، اجرای برنامه معارف و گفتمان رضوی در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته حج و دهه کرامت و تجلیل از دختران خانواده‌های محروم از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط کانون‌های مساجد بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه عمومی جشنواره کتابخوانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در ایام ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز برگزار می‌شود.

این برنامه ، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز آغاز و از طریق لینک skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت مجازی پخش می شود.

تلاوت ترتیل حزب اول جزء ۱۵ قرآن کریم توسط حسین پرندک، مشاعره قرآنی کودکان، ارائه مباحث تفسیری جزء ۱۵ توسط دکتر محمدکاظم یزدانی، تلاوت مجلسی آیات کلام الله مجید توسط هادی افخمی و قرعه‌کشی مسابقه پیامکی ماه عاشقی از برنامه‌های این نشست خواهد بود.


دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز