Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از سید «سجاد ملایری» اعلام کرد: باتلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت های تبلیغی علیه نظام می کرد، شناسایی و طی اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر شبکه انحرافات دینی، اخلاقی و فرهنگی که اقدام به ترویج مسائل فرقه ای و انحرافی می کرد مورد ضربت پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.
دادستان شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه عنوان کرد: برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی و توهین کنندگان به مقدسات مذهبی بصورت ویژه در دستور کار دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قوه قضاییه قرار دارد و در این رابطه با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد شد.

اسلام آبادغرب در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دادستانی کل کشور اسلام آباد غرب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دادستانی کل کشور اسلام آباد غرب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دادستانی کل کشور اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اسپانلو اظهار کرد: سر شبکه هرمی ترینوست (Treenvest) به‌صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارز دیجیتال، ترغیب به سرمایه‌گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده‌اند و سر شبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس به اتهام کلاه‌برداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

کد خبر 6085321

دیگر خبرها

  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است