Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@16:29:33 GMT

امیر قطر حادثه آتش سوزی کلینیک سینا را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۹۴۸

امیر قطر حادثه آتش سوزی کلینیک سینا را تسلیت گفت

«تمیم بن حمد آل ثانی» در پیامی به رئیس جمهور ایران حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا در تهران را تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

به گزارش مشرق، امیر قطر در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهور ایران حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا در تهران را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» ضمن ابراز تاسف از جان باختن شماری از هموطنان ایرانی در این حادثه برای مجروحان آرزوی بهبودی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قربانیان منفعت طلبی کلینیک مرگ! +عکس دستگاه‌های مسئول مانع چنین ضایعات بی‌جبرانی شوند/ دستور رهبری برای بررسی سریع و صحیح علت حادثه فیلم/ تسلیت پوتین به دلیل حادثه کلینیک سینا

از سوی دیگر « عبدالله بن حمد آل ثانی» معاون امیر قطر هم در پیامی جداگانه این حادثه را به رئیس جمهور ایران تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نمود.

گفتنی است که آتش‌سوزی و انفجار سه شنبه شب در کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران به جان باختن ۱۹ نفر و مجروحیت ۱۴ نفر دیگر انجامید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم امیر قطر پیام تسلیت کلینیک سینا اطهر آتش سوزی کلینیک سینا تسلیت گفت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد

همشهری آنلاین _ فاطمه عسگری: در حالیکه اگر او در این خودرو یک کپسول آتش نشانی کوچک داشت می توانست از عمق این فاجعه لااقل اندکی بکاهد.

بله درست است همان کپسول‌های کوچکی که خیلی هایمان فکرمی‌کنیم آقای راننده برای دیزاین خودرویش به ستون کناری خودرو وصل کرده در چنین مواقع بحران زایی می‌تواند نجات بخش باشد. البته این فقط یکی از کاربردهای این نجات بخشهای سرخ رنگ است باور کنید وجود یکی از این کپسول‌ها در هر خانه و زندگی لازم است و باید تمام خانواده‌ها در کنار تمام ملزومات ریز و درشت زندگی یکی از این کپسول ها تهیه و در خانه و خودروی خود نگهداری کنند چرا که حادثه اصلا خبر نمی کند. درست است نیروهای خدوم آتشنشانی به محض برقراری تماس و اعلام یک حادثه آتش سوزی سریعا خود را به محل حادثه می رسانند اما با وجود ترافیک‌های سرسام‌آور و در هم تنیده شهرها و حیاتی بودن نقش زمان در جلوگیری از گسترده شدن آتش وجود یک کپسول آتشنشانی می‌تواند تا قبل از رسیدن این نیروها از گسترده شدن حادثه جلوگیری کند. خانه و مغازه و محل کار و خودرو هم ندارد.

نگرانی از بابت چگونگی شارژ کردن یا استفاده کردن از این کپسول‌ها شاید مهمترین عاملی باشد که خیلی‌ها بیخیال خرید و نگهداری از آن می‌شوند. نگرانی که با وجود فیلم‌های آموزشی در اینترنت و مراکز تهیه و شارژشان در شهرها خیلی محلی از اعراب ندارد. اما این نکته را هم باید حواستان باشد که از شارژ کردن این کپسول ها در هر مرکز بی نام و نشانی هم خودداری کنید و بهتر است در این مورد از نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل زندگی تان کمک بگیرید.

برای خرید کپسول های آتشنشانی حواستان باشد که این کپسول ها ۴ کلاس A، B، C و D دارند کلاس A برای کنترل یا خاموش کردن آتش های ناشی از مواد قابل احتراق مانند کاغذ و چوب، کلاسB برای مقابله با آتش سوزی ناشی از مایعات قابل اشتعال مانند بنزین، گریس و روغن، کلاس C بهترین وسیله ایمنی برای اتش سوزی های الکتریکی و کلاس D برای خاموش کردن آتش ناشی از فلزات قابل اشتعال است. در کنار این کپسول ها، کپسول های خاموش کننده چند منظوره ای با برچسب A-B-C وجود دارند که می‌توانید برای بیش از یک نوع آتش از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین به جای خرید هر کلاس خاموش کننده، از این نوع کپسول، برای کنترل آتش در خانه خود استفاده کنید

بیشتر بخوانید:‌این پارکینگ ها ویژه کارگرها است | توقفگاهی عجیب و غریب

کد خبر 844432 برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی خودرو

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار