Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا، اذعان آمریکا به شکست قطعنامه پیشنهادی اش در مورد تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت و احضار سفرای آمریکا و رژیم صهیونیستی در واتیکان بر سر موضوع الحاق از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند. تاریخ انتشار: 09:48 - 12 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۰۲۳ خبرگزاری میزان - مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته به شرح زیر است:
*آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان براساس جدیدترین آمار‌ها تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۲ نفر در سراسر جهان به بیماری «کرونا» مبتلا شده اند و ۵۱۹ هزار و ۵۰ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن این که ۶ میلیون و ۳۲ هزار و ۳۸۱ نفر نیز از این بیماری بهبود یافته اند و از مجموع ۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۵۶۱ مبتلای فعلی نیز ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۶۲۰ نفر در وضعیت پایدار قرار دارند.
*حکم قاضی فدرال آمریکایی مبنی بر لغو ممنوعیت ورود مهاجران قاضی فدرال «واشنگتن» با استناد به ناکافی بودن استدلال‌های دولت در مورد تغییرات شتابزده در سیاست مهاجرتی در ماه جولای، حکم ممنوعیت مهاجران را غیرقانونی اعلام و لغو کرد.
*اذعان آمریکا به شکست احتمالی قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران «کلی کرافت»، نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: «آمریکا قصد دارد با اعمال فشار بر شورای امنیت سازمان ملل، تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کند؛ واشنگتن تمایل دارد در صورت عدم موفقیت در این زمینه تحریم‌های گسترده سازمان ملل را بار دیگر اعمال کند.»
وی همچنین افزود: «روسیه با حمایت چین، مناقشه‌ای جدی را در این مورد آغاز خواهند کرد و ممکن است دو کشور تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را وتو کنند.»
*دو انفجار در افغانستان یک کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت وقوع دو انفجار در شهر «مزار شریف» افغانستان، سبب کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن پنج نیروی پلیس و چهار غیرنظامی دیگر شد.  بیشتر بخوانید: ادعا‌های ضد ایرانی عربستان/ خروج نظامیان آمریکایی از آلمان تنش ونزوئلا و اتحادیه اروپا/ تیراندازی در سیاتل *تاکید پلوسی بر اعمال تحریم علیه روسیه «نانسی پلوسی»، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «واشنگتن باید روسیه را به دلیل اقدام در جهت استخدام نیرو‌های طالبان به منظور کشتن نظامیان آمریکایی تحریم کند.»
*تظاهرات ضد الحاق در آمریکا صد‌ها آمریکایی در «نیویورک» در اعتراض به طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی تظاهرات کردند.
*بایدن چین را به تحریم تهدید کرد «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: «در صورت پیروزی در انتخابات چین را تحریم خواهم کرد.»
*تیراندازی جمعی در مکزیک ۲۴ کشته برجای گذاشت تیراندازی در یک مرکز ترک اعتیاد در مکزیک به کشته شدن ۲۴ نفر منجر شد.
در این جریان هفت نفر نیز زخمی شدند و وضعیت سه نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.
*واتیکان نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را احضار کرد
«واتیکان» نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را در موضوع طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی احضار کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهان تحولات بین الملل ایران آمریکا آمریکا و رژیم صهیونیستی تحریم تسلیحاتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت، اما ناکافی دانست.

به گزارش وزارت امورخارجه، کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تامین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

دیگر خبرها

  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد
  • اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود
  • همه چیز درباره قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • همه چیز قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس در غزه
  • واکنش ایران به تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه
  • عدم وتوی آمریکا در شورای امنیت بازی در زمین حماس بود
  • کاخ سفید: لغو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن ناامید کننده است