Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:31:09 GMT

قدوس و بشیکتاش به توافق می‌رسند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۲۹۷۸

باشگاه آمیان قصد دارد انقلابی را در تیم خود ایجاد کند؛  علاوه بر گیراسی، کاکوتا ، توماس مونکودیت و بوگانی زونگو ، حالا به نظر می رسد سامان قدوس نیز در تابستان این تیم را ترک کند.

به گزارش" ورزش سه " با توجه به حضور آمیان در لیگ2 این باشگاه نقل و انتقالات تابستانی شلوغی خواهد داشت. بعد از شایعات پیرامون گیراسی، کاکوتا و مونکودیت  ، آمیان در تابستان سامان قدوس را نیز از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت FotbollDirekt در این ارتباط گزارش داد که بازیکن تیم ملی ایران در حال مذاکره با بشیکتاش از تیم های مطرح فوتبال ترکیه است. مساله مورد بحث انتقال او به صورت قرضی یا قطعی به این تیم است. قدوس دو سال پیش با 4 میلیون یورو از سوئد به آمیان آمد. 

 

 


او با توجه به مبلغ قراردادش و همچنین حضور آمیان در لیگ 2 قصد جدایی از این تیم را دارد و روز گذشته رسانه های ترکیه ای اعلام کردند که بشیکتاش مذاکرات جدی را با این بازیکن ایرانی خط حمله آغاز کرده است. قدوس فصل گذشته با بدشانسی های زیادی روبرو شد ضمن اینکه آنطور که انتظار می رفت در ترکیب تیم ملی در جام جهانی بازی نکرد. با این وجود او می تواند یکی از مهره های کلیدی دراگان اسکوچیچ در رقابت های مقدماتی جام جهانی و در چهار بازی باقیمانده باشد.

 

تیم ملی ایران آمیان سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران آمیان سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، دربی کوچک تهران میان پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و هوادار سرمربی سابق خود، رضا عنایتی را غافلگیر کرد.

هوادار در دقایق ۲۱ و ۲۸ توسط سفید چغایی و یونس شاکری به گل رسید تا شوک بزرگی به تیم رضا عنایتی وارد شود.

با این حال خودروسازان خیلی زود گل دوم را پاسخ دادند تا اختلاف بار دیگر به حداقل برسد و بازی هم حساس‌تر و جذاب‌تر دنبال شود‌.

پیکانی‌ها توپ را به پست محوطه برای سامان نریمان جهان رساندند و این بازیکن با حرکتی زیبا دفاع هوادار را به هم ریخت و توپ را به محوطه پاس داد تا محمد جواد آزاده با ضربه‌ای تمام کننده گل اول پیکان را به ثمر برساند.

ویدئو: 330309

شاگردان عنایتی این گل را مدیون حرکت فوق العاده سامان نریمان جهان و پاس گل او هستند.

دیگر خبرها

  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • مدیرکل آژانس: مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت