Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از شهرک گفت: امسال هشت واحد کارخانه تولید آب معدنی عملیات احداثش به اتمام می‌رسد که چهار واحد از این کارخانه در هفته دولت و چهار واحد دیگر در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: پنج واحد تولید آب معدنی عملیات احداثشان از سوی سرمایه گذاران بلاتکلیف مانده است که بزودی خلع ید شده و به سرمایه گذاران دیگر تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به تولید پلی فرم در کارخانه تولید آب معدنی محراب بهشت (دی دی) اشاره کرد و گفت: با راه اندازی واحد تولید پلی فرم ۷۰ درصد نیاز این کارخانه تامین شده و دومین کارخانه تولید پلی فرم با راه اندازی این واحد راه اندازی شد.

بهنام جو از راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و گفت: به منظور تامین نیاز استان و دیگر استان‌ها از سوی کارخانه محراب بهشت (دی دی) کارگاه تولید ماسک ان ۹۵ بعد از طی مراحل کاریش راه اندازی خواهد شد که این در نوبه خود قابل تقدیر و تشکر دارد.

او از راه اندازی واحد بسته بندی عدس در کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم و خوبی که کارخانه آبمعدنی محراب بهشت (دی دی) انجام داده راه اندازی واحد بسته بندی عدس است و این نشان از جهش تولید در این کارخانه را دارد.

استاندار اردبیل از احداث منبع ذخیره آب در شهرک تخصصی آب نیر هم خبر داد و گفت: به منظور سهولت در تامین آب کارخانه‌های تولید آبمعدنی در این شهرک منبع احداث می‌شود.

بهنام جو افزود: در شهرک تخصصی آب نیر درحال حاضر چهار واحد تولید آبمعدنی در حال تولید است.

او به رفع موانع و مشکلات بانکی و دیگر موارد برخی از سرمایه گذاران این شهرک هم اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های

استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی و سرمابه گذاران در بخش هی مختلف است که بزودی برخی ار موانع و مشکلات این سرمایه گذاران هم مرتفع می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه‌های شهر ک تخصصی آب نیر علاوه بر تامین ظرفیت تولید آبمعدنی در استان و سایر استان‌ها، شاهد اشتغالزایی خوبی خواهیم شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب معدنی واحد تولیدی شهرک صنعتی سرمایه گذاری استاندار اردبیل سرمایه گذاران راه اندازی تولید آب آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است