Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

کونته: به خودم حمله کنید نه بازیکنان و باشگاه

اینتر امشب موفق شد در دیداری تماشایی با شش گل برشا را مغلوب کند، اما لائوتارو مارتینز مطابق هفته های اخیر باز هم در گلزنی ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و ابراز امیدواری کرد نکات مثبت نمایش این تیم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آنتونیو کونته گفت: "من از نگرش تیم رضایت داشتم، ما گل های زیادی به ثمر رساندیم و دروازه مان نیز بسته ماند. تیم من نکات مثبت زیادی دارد، اما شما معمولا علاقه دارید در مورد اینتر نیمه خالی لیوان را ببینید. من مشکلی ندارم و به خودم می توانید حمله کنید، اما لطفا به باشگاه و بازیکنان اینتر کاری نداشته باشید.

ستاره جدید بایرن وارد مونیخ شد

پیش از این نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد طرفین با رقم 50 میلیون یورو به توافق رسیده اند و لروی سانه دیگر در ترکیب سیتی در لیگ قهرمانان نیز حاضر نخواهد شد، اما طبق قوانین از ابتدای فصل بعد می تواند لباس تیم جدیدش را بر تن کند. ساعتی قبل لروی سانه با پروازی اختصاصی وارد آلمان شد و تعدادی از هواداران بایرن نیز برای استقبال او به فرودگاه آمده بودند.

بخش اول تست های پزشکی سانه عصر امروز در کمپ تمرینی بایرن مونیخ و زیر نظر کادر پزشکی باشگاه برگزار می شود. بخش دوم نیز فردا دنبال خواهد شد و احتمالا این بازیکن همان فردا رسما قراردادش با باشگاه آلمانی را امضا خواهد کرد.

آرتتا: امیدوارم اوبامیانگ در آرسنال بماند

میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل نوریچ درباره تمدید قرارداد اوبامیانگ گفت: من این موضوع را به مدیران باشگاه واگذار می کنم. خود اوبامینگ به طور کامل نظرات من نسبت به خودش، پروژه ای که می خواهم بسازم و تمایلم به ماندن او را می داند. من مثبت هستم و مثبت هم خواهم ماند، اما باید در همه چیز پیشرفت حاصل شود. سبک کاری اوبامیانگ باعث می شود او هر روز بهتر شود و امیدوارم او برای مدتی طولانی در آرسنال بماند.

بارسلونا و پشیمانی از رد شانس جذب یک ستاره

در فصل نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد تمایل بارسلونا به جذب ریچارلیسون، گلزن برزیلی اورتون و پیشنهاد 85 میلیون یورویی این تیم منتشر شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و ریچارلیسون در گودیسون پارک ماندنی شد. در آن مقطع لوییس سوارز دچار مصدومیت شدید شده بود و بارسا به دنبال بازیکن جانشین می گشت، اما در نهایت این انتقال رخ نداد.

اما این ستاره 24 ساله در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و حالا شاید بارسلونا نسبت به عدم خرید او پشیمان شده باشد. از ابتدای فصل گذشته تا امروز ریچارلیسون 24 بار موفق به گلزنی شده است که این حداقل پنج برابر نزدیک ترین گلزن این باشگاه به اوست. این ستاره برزیلی در چهار بازی اخیرش در مقابل لستر نیز سه گل به ثمر رسانده و قاتل روباه ها لقب گرفته است.

زیدان بیخیال جذب ستاره لیورپول نمی شود

سادیو مانه یکی از بازیکنان مورد علاقه زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به حساب می‌آید. ستاره سنگالی لیورپول می توانست فصل 19-2018 پیراهن رئال را به تن کند اما استعفای زیدان باعث شد تا رئال مادرید که لوپتگی را سرمربی خود می دید، از مذاکره برای مانه عقب نشینی کند.

چندی پیش و در مقطعی گفته شد که سادیو مانه بار دیگر در فهرست رئال مادرید قرار گرفته است و زیدان قصد دارد پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، برای جذب مانه به صورت جدی وارد کار شود. با این حال بعد از اینکه ستاره سنگالی اعلام کرد که از حضور در لیورپول خوشحال است، بحث حضور او در رئال تا حدود زیادی فروکش کرد.

با این حال به نظر می‌رسد که سرمربی فرانسوی رئال مادرید بیخیال جذب سادیو مانه نشده است. در همین رابطه ایندیپندنت مدعی شده که باشگاه اسپانیایی با توجه به علاقه زیدان قصد دارد پیشنهاد بزرگی را برای جذب ستاره سنگالی لیورپول ارائه دهد و هر طور که شده این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

رد پای غیبت یک ستاره در دو تساوی ناامید کننده بارسا

چندی پیش بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد فرانکی دی یونگ و سرجی روبرتو به دلیل کوفتگی عضلانی بازی با سویا را از دست داده اند. دو روز بعد بارسلونا تایید کرد که مصدومیت ستاره هلندی شدیدتر از تصورات قبلی بوده ولی حاضر نشد مدت زمان دقیقی برای بازگشت اعلام کند.

بارسلونا اما در دو بازی حساس گذشته خود مقابل تیم های سویا و اتلتیکو مادرید با دو تساوی ناامید کننده مواجه شد تا بیش از هر زمان دیگری از کسب عنوان قهرمانی فصل جاری رقابت‌های لالیگا دور شود چرا که در صورت پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه فاصله بلوگرانا با صدر جدول به چهار امتیاز افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی اسپورت کاتالونیا، در واقع به نظر می‌رسد که غیبت فرانکی دی یونگ تاثیر زیادی در عملکرد ضعیف بارسا دو بازی گذشته داشته است. این ستاره هلندی چه در تیم ارنستو والورده و چه بعد از آن در تیم کیکه ستین، مهره غیرقابل جانشین به شمار آمده و اینطور به نظر می آید که غیبت او در دو مسابقه گذشته ضربه بزرگی به بارسلونا زده است.

اوبامیانگ و شکستن یک رکورد ویژه برای توپچی ها

دو تیم آرسنال و نوریچ در چهارچوب رقابتهای هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. گل اول آرسنال در این دیدار توسط اوبامیانگ به ثمر رسید تا این بازیکن رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کند. اوبا حالا به بازیکنی از آرسنال تبدیل شد که در سریعترین زمان ممکن و با 79 بازی به رکورد 50 گل برای این تیم رسیده است.

مورینیو: انتقادات از هری کین؟ مقصر خود اوست

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با شفیلد یونایتد در مورد انتقادات به هری کین گفت: در مورد هری کین شما انتظار دارید که در هر بازی موفق به ثبت گل شود و این موضوع تقصیر خود اوست. خودش این انتظارات را برای شما ایجاد کرده و وقتی که گلزنی نمی‌کند این احساس به وجود می‌آید که وارد یک بحران شده است. با این حال هیچ گونه بحرانی وجود ندارد و او دائماً در حال بهتر شدن است.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان رئال مادرید لیورپول سادیو مانه زین الدین زیدان بارسلونا فرنکی دی یونگ آرسنال اوبامیانگ میکل آرتتا مورینیو هری کین آنتونیو کونته اینتر تاتنهام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا رئال مادرید لیورپول سادیو مانه زین الدین زیدان بارسلونا فرنکی دی یونگ آرسنال اوبامیانگ میکل آرتتا مورینیو هری کین آنتونیو کونته اینتر تاتنهام رئال مادرید سادیو مانه هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر که آمار خیره‌کننده پیروزی تمای بازی‌های خانگی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد را داشته، در بازی روز گذشته هم اجازه نداد این رکورد مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل از بین برود.

آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان سیدعباسی متوقف شده بودند، با پنالتی که مهرداد قنبری، مدافع باتجربه و ۳۵ساله‌شان به تور دروازه چسباند سه امتیاز این دیدار مهم را در خانه نگه داشتند تا رکوردشان هم دست نخورده باقی بماند.

سیدعباسی و شاگردانش که در این مسابقه سختکوش ظاهر شدند و چشم امید دیگر تیم‌های بالانشین را به خود معطوف کرده بودند تا ترمز خیبر را در خرم‌آباد بکشند، در نهایت موفق به این کار نشدند و نتوانستند دژ مستحکم خیبر را فرو بریزند.

با این نتیجه و تساوی سایر رقبا و البته لغو دیدار فجر سپاسی و استقلال آبی‌پوش ملاثانی، خیبر هم‌چنان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول باقی ماند و امید اول صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)