Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه نامه آزمون‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوه نامه آزمون‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اطلاعیه‌ای اعلام شد.
کلیه ارزیابی‌های دروس نظری نیمسال تحصیلی جاری در بازه زمانی ابلاغ شده در برنامه امتحانات ومنطبق با جدول زمانبندی و تاریخ از قبل تعیین شده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره- چنانچه هریک از اساتید قبل از تاریخ اعلام شده در برنامه امتحانات، نسبت به ارزیابی تکوینی به صورت ارائه تکلیف و .. اقدام کرده باشند با تصویب شورای گروه آموزشی و دانشکده‌ها انجام ارزیابی پایان نیمسال تحصیلی الزامی نخواهد بود. این امر خصوصا در دوره‌های تحصیلات تکمیلی توصیه می‌گردد.
ارزیابی پایان نیمسال تحصیلی دروس نظری در مقاطع عمومی) UNDERGRADUATE (حتما به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور دانشجو برگزار گردد. بدیهی است اعضاء هیات علمی  برای برگزاری آزمون‌های الکترونیکی همزمان) SYNCHRONE (و غیر همزمان) ASYNCHRONE)‌ می‌توانند از امکانات فراهم شده بر روی سامانه‌های مختلف برگزاری آزمون الکترونیکی استفاده کنند.
لازم است دانشکده‌های مختلف شیوه اجرایی آزمون‌ها را به تمام دانشجویان اطلاع داده و تمهیدات و یا راهنمائی‌های لازم را در خصوص چگونگی شرکت دانشجویان در این آزمون‌ها ارائه کنند.
تمام تلاش مجموعه همکاران دانشگاه و وزارت متبوع در آماده سازی بستر‌های فنی لازم برای برگزاری بدون اشکال آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی در جریان بوده و اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
در حال حاضر تلاش بر این است بستر لازم برای برگزاری آزمون‌ها بر روی سامانه‌های نوید، فرادید، سجاب و سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه و همچنین سامانه سما فراهم گردد. معاونین محترم آموزشی دانشکده‌ها در این خصوص و بر اساس آخرین پیشرفت‌های حاصله در جریان تصمیمات اتخاذ شده قرار خواهند گرفت.
تمام تلاش همکاران مسئول در سطح دانشکده‌ها بایستی متمرکز بر تسهیل برگزاری آزمونها، همکاری‌های کامل بین کارشناسان فن آوری اطلاعات دانشکده‌ها و ادارات آموزش و پاسخگویی به سوالات و ابهامات موجود چه از طرف دانشجویان و چه از طرف اعضاء هئیت علمی باشد.
وظایف دانشجویان:
1. ایجاد آمادگی‌های لازم فنی و دانشی برای شرکت در آزمون‌های الکترونیکی از طریق ابزار‌های مناسب ودر دسترس از جمله رایانه‌های رومیزی و یا قابل حمل، تبلت و یا گوشی‌های همراه و نیز امکان اتصال به شبکه اینترنت پر سرعت.   ۲. جستجو و مطالعه آخرین اطلاع رسانی‌های صورت گرفته از طرف دانشکده‌ها در خصوص برگزاری آزمون‌ها و ارتباط با سایر دانشجویان و یا کارشناسان ادارات آموزش برای اطلاع از آخرین تصمیمات اتخاذ شده.   ۳. اطلاع یافتن از آخرین به روز رسانی‌های صورت گرفته در خصوص تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌ها با مراجعه به وبگاه دانشکده و دانشگاه..۴ برنامه ریزی برای شرکت به موقع در آزمون‌ها برابر آخرین جدول زمانبندی ارائه شده.   .۵ ارائه و انجام تمام تکالیف تعیین شده از طرف اساتید در موعد زمانی تعیین شده..۶ ارائه راهنمایی و هم فکری‌های لازم با سایر دانشجویان در خصوص برگزاری منظم آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی..۷ استفاده از موتور جستجو گر کروم برای ورود به سامانه آزمون الکترونیکی.
تذکر مهم: ۱ در صورتی که به دلایل غیر مترقبه مانند قطع برق، قطع اتصال شبکه، ایرادات نرم افزاری و. امکان شرکت و یا ادامه شرکت در آزمون برای هر یک از دانشجویان مقدور نگردد ضروری است در اولین فرصت کمیته‌های نظارت بر آزمون هر دانشکده موضوع را بررسی و ضمن ارائه گزارش فنی به شورای نظارت بر آزمون دانشگاه در این زمینه کسب تکلیف کنند. بدیهی است در صورت عدم اثبات بروز ایرادات فنی که مانع شرکت در آزمون گردد، در مورد دانشجویانی که در آزمون‌ها شرکت نمی‌ کنند برابر آئین نامه‌های آموزشی عدم شرکت در آزمون غیبت محسوب شده و برابر مقررات اقدام خواهد شد.
پس از گذشت ده دقیقه از زمان کل آزمون، امکان ورود به سامانه و شروع آزمون برای دانشجویانی که تاخیر نمود ه اند سلب خواهد شد. برای دانشجویانی که با تاخیر وارد آزمون شده اند، زمان اتمام آزمون اضافه نخواهد شد..۳ در صورت عدم شرکت دانشجو یا ناتمام ماندن آزمون به هر علتی، دانشجو می‌تواند درس را حذف کنند.   .۴ در صورت عدم تمایل دانشجو به حذف درس شرایط مربوط به بند ٣ امتحان مجدد فقط یک بار برای هر درس و فقط بصورت حضوری کتبی در صورت موافقت کمیته آزمون دانشکده مربوطه قابل اجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تبریز آموزش مجازی وزارت بهداشت پایان نیمسال تحصیلی برگزاری آزمون ها شرکت در آزمون دانشکده ها علوم پزشکی خواهد شد اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان

آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و در مرحله دوم کنکور که تیر ماه ۱۴۰۳ است، پذیرش دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان و رجایی انجام نخواهد شد.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون نیز آذرماه ۱۴۰۲ صورت گرفته و پایان یافته است. آزمون فرهنگیان دفترچه اختصاصی دارد که مربوط به شایستگی‌های معلمی است یعنی داوطلبان باید علاوه بر دفترچه سؤالات در هر گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی و انسانی) به دفترچه گروه فرهنگیان هم پاسخ دهند.

میزان تأثیر و سهم نمرات در پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان به صورت ۵۰ درصد سوابق تحصیلی، ۲۵ درصد آزمون اختصاصی (شامل ۱۵ درصد نمرات آزمون سراسری و ۱۰ درصد آزمون اختصاصی گروه فرهنگیان) و ۲۵ درصد مربوط به ارزیابی شایستگی‌های معلمی خواهد بود.

ملاک معرفی داوطلبان به مرحله چند برابر ظرفیت ارزیابی شایستگی‌های معلمی در سال ۱۴۰۳، ۶۰ درصد نمره کل کنکور و ۴۰ درصد نمره کل دفترچه ویژه پذیرش دانشجو معلم خواهد بود.در ارزشیابی شایستگی معلمی که توسط وزارت آموزش و پرورش در طول سال برگزار می‌شود دو بخش شایستگی‌های عمومی و تخصصی متقاضیان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه آن تا دو سال معتبر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • فرآیند ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شروع شد