Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان کمبود تجهیزات در بیمارستان های استان را یک معضل دانست و گفت: جهت تجهیز بیمارستانهای استان و کمک به بیماران کرونایی نیازمند افزایش تخت های آی سی یو و دستگاه ونتیلاتور هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمد رضا نیکبخت صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات  استانداری برگزار شد با بیان اینکه استان لرستان در وضعیت قرمز است اظهار داشت: تاکنون 9 هزار و 695 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان لرستان بستری شده که متاسفانه از این تعداد 220 نفر فوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 42 هزار و 584 نمونه گیری کووید19 در استان انجام شده است افزود: متاسفانه در شهرستانهای خرم آباد، دورود، بروجرد و ازنا بیشترین درصد ابتلا به بیماری کرونا را داشته ایم.

استاندار لرستان: مشکلات راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز برطرف شودوزیر میراث فرهنگی مراتب ثبت ملی 7 اثر طبیعی را به استاندار لرستان ابلاغ کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: بیشترین مرگ و میر در استان لرستان بر اثر کرونا در سنین بالای 60 و دارای بیماری زمینه ای بوده ولی طی هفته های اخیر با افزایش آمار فوت بر اثر کرونا در استان فوتی های 30، 40، 50 و حتی 14 ساله نیز داشته ایم. 41 درصد فوتی های ناشی از کرونا در استان لرستان زن و 59 درصد مرد هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 164 تخت آی سی یو در استان لرستان داریم  تصریح کرد: در حال حاضر بستری بیماران کرونایی در کلیه بیمارستان های استان انجام می شود و در هر بیمارستان یک بخش به این بیماران اختصاص داده ایم.

نیکبخت کمبود تجهیزات در بیمارستان های استان را یک معضل دانست و گفت: جهت تجهیز بیمارستانهای استان و کمک به بیماران کرونایی نیازمند افزایش تخت های آی سی یو و دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) هستیم.

انتهای پیام/645

R1336/P/S6,72/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود