Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:02:10 GMT

بیست و ششمین جشنواره شعر رضوی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۲۷۰

بیست و ششمین جشنواره شعر رضوی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره شعر رضوی ولو در بستر فضای مجازی، سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا علیزاده، پنجشنبه(۱۲ تیر) در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه علیرغم شرایط کنونی اما تشکل های مردمی برنامه های خوبی برگزار کردند؛ افزود: دهه کرامت چند سالی است که در کشور مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در روزهای آغاز دهه کرامکت جلسه مفصلی با حضور همه اعضا برگزار و برنامه ها بررسی شد؛ گفت: امروز به نام خادم الرضا، سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی الگوی خادمان امام رضا نامگذاری شده است.

 

 

وی ادامه داد: طبق گزارش های دریافتی بیش از ۲۲۰ برنامه توسط تشکل های غیردولتی و دستگاه های اجرایی به مناسبت دهه کرامت در حال انجام است که یکی از ویژگی های برنامه ها استفاده از ظرفیت فضای مجازی است که در جهت تولید محتوا و سبک و سیره رضوی کارهای خوبی انجام شد.

 

 

علیزاده مشارکت تشکل های دینی و مذهبی در دهه کرامت به ویژه در جشن های زیرسایه خورشید را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه این جشن ها امسال به دلیل شیوع کرونا تفاوت های با سال گذشته دارد و به صورت تجمعی نیست؛ توضیحاتی هم درباره جشنواره شعر رضوی داد.

 

 

وی اظهار داشت: هر ساله در دهه کرامت بنیاد بین المللی امام رضاعلیه السلام برنامه هایی از جمله جشنواره شعر رضوی برگزار می کرد اما امسال به دلیل کرونا مقدور نشد گرچه آن را در تقویم اجرایی سال جاری دیدیم و برگزاری آن حتی در بستر فضای مجازی انجام می شود.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره شعر رضوی محمدرضا علیزاده دهه کرامت جشنواره شعر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود

محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور ساماندهی استریمرها، برنامه‌ریزی‌های مشخصی داشته‌ایم. یکی از این برنامه‌ها حضور استریمرها و فعالان صنعت گیمی که برنامه‌های زنده اینترنتی دارند، در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف بنیاد حضور داشته باشند.

وی افزود: دیگر برنامه بنیاد برای استریمرها برگزاری جشنواره اختصاصی به صورت سالانه است. این امر به منظور رتبه بندی استریمرها و معرفی آنها به جامعه صنعت گیم است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: اگر بتوانیم جشنواره سالانه را برای استریمرها برگزار کنیم، آنها می‌توانند به جنبه‌های مختلف استریم پایبند باشند و از طرفی جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی را هم رعایت کنند. در نهایت می‌توانیم به واسطه این جشنواره اختصاصی برترین استریمرها را در جامعه گیم داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص موضوع استریمرها با ساترا همکاری مشترکی داریم و این همکاری در خصوص معرفی بازی‌هایی است که مجوز رده بندی دارند. در خصوص نوع پوشش، تصویر و محتوایی که غیر از بازی است، ساترا باید وارد میدان شود. حتی کلامی که در استریم‌ها رد و بدل می‌شود یا صحبت‌هایی که شاهدش هستیم و تصاویری که دیده می‌شود، خود ساترا باید بر اساس قوانینی که دارد، به استریمرها ابلاغ کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در خصوص محصولات و بازی‌هایی که در آنجا ارائه می‌شود، به ساترا مشورت می‌دهند تا این مشورت‌ها و پیشنهادات را اعمال کنند. بنابراین اعمال نظر ما روی محصولات و بازی‌ها است، نه نوع محتوا و مکالماتی که در استریم‌ها شاهد هستیم.

حاجی‌هاشمی گفت: پلتفرم‌های مختلفی توسعه یافته و تعدادشان زیاد شده است، ما با ساترا در تماس و تعامل هستیم تا شاهد مرتفع شدن این مشکلات در استریم‌ها باشیم.

کد خبر 6081704 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی