Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید کشمیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس بازارهای سرپوشیده شهرهای قرمز  این استان شامل بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه تعطیل است.

وی بیان کرد: افزون بر این همه مقررات و دستورالعمل‌های فرمانداران در زمینه اعمال برخی محدودیت‌ها از جمله جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در تالارها و باغ‌ها، ختم و تعطیلی پارک‌ها و ساحل نیز در همه شهرها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۸۲ مورد در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری که از  این شمار ۱۱۱ مورد مثبت قطعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: همچنین ۴۱ مورد در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۲۵ مورد از آنها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وی شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر را ۸۹ نفر اعلام کرد.

کشمیری ادامه داد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن کمک به مدافعان سلامت و کنترل چرخه انتقال از مرگ و میر عزیزان خود پیشگیری کنند.

وی تاکید کرد: مردم بیماری کرونا را باور داشته باشند و بدانند که تنها راه مقابله با این ویروس تغییر رفتار و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  ادامه داد: در روزهای اخیر روزانه ۵۰ تا ۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری می‌شوند که این آمار بسیار بالا است هرچند در زمان حاضر ورودی و خروجی بیمارستان‌ها در استان به یک اندازه‌است اما اگر ورودی بیش از خروجی شود با مشکل کمبود تخت روبرو خواهیم شد.

کشمیری اضافه کرد: در این شرایط با خستگی مداوم کادر درمان از کار شبانه روزی در پنج ماه گذشته روبرو هستیم و مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزان ابتلا به بیماری را کاهش دهند و در شرایط کنونی تنها از این راه می‌توان به مدافعان جبهه سلامت کمک کرد.

دبیرستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: مردم باید بدانند راه حل بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیست بلکه در پیشگیری و مبتلا نشدن است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا گناوه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا گناوه بوشهر ویروس کرونا گناوه بیمارستان ها استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس دادگستری بخش خشکبیجار گفت: یک واحد مسکونی که بدون مجوز به عنوان مرکز ترک اعتیاد فعالیت می‌کرد با حکم قضایی تعطیل شد.

علی توکلی افزود: ماموران انتظامی مدیر این مرکز را که از ۲۹ معتاد در این خانه نگهداری می‌کرد دستگیر کرده و افراد با هویت معلوم را به خانواده هایشان و دیگر مراکز مجاز تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند