Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن خلجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعویض پلاک خودرو در زنجان به منظور پیشگیری از کرونا، همچنان نوبتی است اما با توجه به شرایط حاکم لازم است مراجعان برای انجام امور مربوط به تعویض پلاک، ترخیص خودرو و اجرائیات از ماسک استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم استفاده از ماسک از ورود متقاضیان به محوطه و ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان، جلوگیری خواهد شد اظهار داشت: این کار به منظور مقابله جدی با ویروس کرونا و حفظ سلامت مراجعان و ارایه کنندگان خدمات پلیسی، صورت می‌گیرد و از آنان انتظار می رود موضوع ماسک را جدی بگیرند تا امکان ابتلا به این ویروس منحوس به پایین ترین سطح برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی افزود: مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها، همچنان شلوغ است و مراجعان بهتر است از تجمع و ازدحام در محوطه بیرونی و درونی و مقابل غرفه ها، پرهیز کنند تا سلامت خود و دیگر افراد حاضر در محل با تهدید و خطر مواجه نشود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش خرید و فروش خودرو و مراجعه فروشندگان و خریداران به منظور تعویض پلاک، پلیس راهور زنجان برای رعایت مسایل بهداشتی و حفظ سلامتی عموم، از تجمع افراد در مقابل غرفه های تعویض پلاک، جلوگیری می‌کند و لازم است مراجعان با پلیس راهور در این خصوص همکاری و تعامل بهتر و بیشتری داشته باشند.

خلجی افزود: متقاضیان تعویض پلاک، یقین بدانند این کار به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی آنان و در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بسیار ضروری است و با توجه به شرایط کنونی باید به این تصمیم اتخاذ شده، احترام قایل شوند.   

وی تصریح کرد: فضای تعیین شده برای بخش تعویض پلاک خودرو کوچک است و لازم است برای رعایت هرچه بهتر و بیشتر مسایل بهداشتی در روزهای پیش روی، این سیاست اجرا شود تا ندامت و پشیمانی حادث نشود.

خلجی با بیان اینکه در هر ساعت به‌طور میانگین کارهای مربوط به تعویض پلاک بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ خودرو انجام می شود، افزود: همکاران به منظور تعویض پلاک در روزهای عادی از ساعت ۷  تا ۱۴ و پنجشنبه ها نیز از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر به متقاضیان خدمات ارایه می دهند.

وی تعداد غرفه های در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک در پلیس راهور زنجان را پنج باب ذکر کرد و از مراجعان خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با این وضعیت کنار آمده و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.   

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا شماره گذاری خودرو انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا شماره گذاری خودرو انتظامی زنجان ماسک ویروس کرونا شماره گذاری خودرو انتظامی زنجان تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد